English

دستور کفاشیان در اصفهان و برخورد با خبرنگاران

نایب رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید در مورد عدم ورود خبرنگاران و عکاسان به هیات فوتبال اصفهان اطلاعی ندارد و اینکه کسی بگوید او اجازه ورود خبرنگاران را نداده، دروغ است.

دستور کفاشیان در اصفهان و برخورد با خبرنگاران

به گزارش خبرگزاری موج، علی کفاشیان صبح روز سه‌شنبه در حاشیه مجمع عمومی هیات فوتبال اصفهان اظهار کرد: در مجامعی که در ایران و آسیا برگزار می‌شود، خبرنگاران و عکاسان در اول مجلس وارد مجمع می‌شوند و عکس می‌گیرند و بعد از آن به بیرون هدایت می‌شوند تا دوباره در پایان عکس بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که مدیر رسانه‌ای و روابط عمومی هیات فوتبال اصفهان گفته است علت جلوگیری از حضور خبرنگاران در مجمع، دستور علی کفاشیان بوده است، گفت: کسی از من سوال نکرده که خبرنگاران را راه دهم یا خیر و ایشان دروغ می‌گویند.

وی در پاسخ به این سوال که در فیلمی که از مجمع پخش می‌شد، نمایان بود که شما به صراحت گفته‌اید که کسی را در مجمع راه ندهند گفت: من برای ۵ دقیقه سخنرانی خودم گفتم که کسی را راه ندهند تا نظم مجمع به هم نخورد.

کفاشیان همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نامه‌ای از بازرسی کل کشور به هیات فوتبال استان اصفهان رسیده که امیرمنصور هراتیان به علت ساکن نبودن در استان اصفهان صلاحیت کاندیدا شدن در هیات فوتبال را ندارد، گفت: من نامه‌ای ندیدم و در هیات سه‌ نفره‌ای که برای تایید صلاحیت‌ها تشکیل شده بود، ایشان تایید شدند و اگر ثابت شود که این فرد در استان اصفهان سکونت ندارد، ما می‌توانیم انتخابات را منحل کنیم.

در مجمع عمومی هیات فوتبال استان اصفهان رای‌گیری برای ریاست هیات فوتبال اصفهان برگزار شد که امیرمنصور هراتیان توانست با کسب ۲۶ رای از ۴۴ رای ریاست هیات فوتبال اصفهان را به مدت ۴ سال در دست بگیرد.

همچنین از حواشی که می‌توان به آن اشاره کرد ممانعت از حضور خبرنگاران و عکاسانی بود که برای شرکت در مجمع برای آن‌ها آی دی کارت صادر شده بود و محمد نطنزی مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه‌ای هیات فوتبال در پاسخ به اینکه چرا از ورود عکاسان و خبرنگاران برای ورود به مجمع ممانعت به عمل آمد گفت: علی کفاشیان این دستور را به ما داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر