English

خانه احزاب پشتیبانی می شود

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه همه وظیفه داریم از خانه احزاب حمایت کنیم، گفت: هیچ سخنرانی و میتینگ احزاب شناسنامه دار که اوج آن انتخابات مجلس دهم بود، بر هم نخورده است.

خانه احزاب پشتیبانی می شود

محمدحسین مقیمی در نخستین نشست سال دوم دور ششم خانه احزاب افزود: فعال کردن خانه احزاب یکی از اقدامات وزارت کشور در شروع کار دولت یازدهم فعال کردن خانه احزاب بود و تعدادی از احزاب بعنوان نماینده با وزارت کشور تعامل خوبی داشتند و جلساتی هم برگزار کردند. وی ادامه داد: در این جلسات مسائلی چون چگونگی تعطیل شدن خانه احزاب و تکرار نشدن آن، آسیب شناسی شد.  معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: درنهایت قرار شد خانه احزاب بعنوان یک تشکل صنفی بگونه ای اداره شود که همه احزاب همزمان در مدیریت خانه احزاب حضور داشته باشند و  نهایتا کل جریانها به سه دسته اصلاح طلبان، اصولگرایان و مستقلین تشکیل شده و به قید قرعه هر جریان در یک دوره یک ساله ریاست را برعهده بگیرند تا یک دوره فقط اصولگرایان ، یک دوره فقط اصلاح طلبان و دوره ای فقط مستقلین بر کرسی ریاست باشند. وی ادامه داد: جالب است موقع انتخابات مجلس دهم، اصولگرایان ریاست مجلس را عهده دار بودند و تا کنون گزارشی از شکایت ارائه نشده است. مقیمی با بیان اینکه رییس جمهور در همان روزهای نخست خانه احزاب را به منظور توسعه سیاسی وزارت کشور احیا کرد، ادامه داد: در این سه سال در این جهت فعالیت کردیم.

معاون سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه همه احزاب شناسنامه دار کشور امروز فعالیتهای حزبی و نشست ها و سخنرانی های خود را انجام می دهند، خاطرنشان کرد: هیچ یک از فعالیتهای حزبی تا کنون به هم نخورده و اوج این فعالیتها در انتخابات مجلس دهم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر