English

مسجد باشگاه و بنگاه سیاسی نیست

حجت‌الاسلام ستار علیزاده با بیان اینکه باید از جناح بازی‌های سیاسی در اماکن مذهبی و مساجد پرهیز شود، گفت: مسجد باشگاه و بنگاه سیاسی نیست که در آن از جناح خاصی حمایت شود.

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه مساجد و اماکن مذهبی در طول تاریخ خدمات قابل توجهی به اسلام و قرآن کردند که امروزه در جامعه قابل مشاهده است، افزود: رشد و پرورش نیروی‌های اسلامی و انقلابی را مدیون مساجد هستیم و همه ما از درون مساجد و اماکن مذهبی وارد جامعه شدیم.

وی با بیان اینکه اماکن مذهبی در حفظ دین و ارزش‌های اسلامی نقش قابل توجهی ایفا کردند، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران از مساجد و اماکن مذهبی آغاز شد.

علیزاده با بیان اینکه نگاه اسلام و قرآن به مساجد نگاهی راهبری است، ادامه داد: ظرفیت‌های عظیم فکری و فرهنگی در مساجد وجود دارد که همه مسؤولان این حوزه باید آنها را شناسایی و در جامعه به‌کارگیری کنند.

وی مسجد را یک بنگاه فرهنگی، دینی و انقلابی دانست و عنوان کرد: مساجد محل عبادت خداوند است و حفظ نظام جمهوری اسلامی، ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای نظام در اماکن مذهبی محقق می‌شود.

علیزاده با بیان اینکه باید از جناح بازی‌های سیاسی در اماکن مذهبی و مساجد پرهیز شود، تصریح کرد: مسجد باشگاه و بنگاه سیاسی نیست که در آن از جناح خاصی حمایت شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه در ایام انتخابات امسال به هیچ جریان سیاسی اجازه تبلیغات و برگزاری سخنرانی‌های سیاسی در بقاع متبرکه مازندران داده نشد، گفت: مساجد محل تبلیغ دین، ارزش‌های دینی، اسلام، قرآن، خدمت‌رسانی به مردم و حمایت از ولایت فقیه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر