English

در پیامی صورت گرفت؛

نماینده ولی فقیه در سپاه درگذشت دکتر اردستانی را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی در پیامی درگذشت دکتر اردستانی، رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس را تسلیت گفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه درگذشت دکتر اردستانی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری موج، در پی درگذشت دکتر حسین اردستانی رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انالیه راجعون

دریافت خبر درگذشت جانسوز آقای دکتر حسین اردستانی پس از سال‌ها درخشش در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در جنگ تحمیلی 8 ساله از پیشتازان تاریخ‌نگاری دفاع مقدس به شمار می‌رفت، حزن‌آور و غم‌انگیز بود.

مجاهدت‌های مثال زدنی و تلاش‌های مستمر و خستگی ناپذیر دکتر اردستانی در امر تدوین و نگارش تاریخ افتخارآمیز 8 سال دفاع مقدس و ترسیم صادقانه و خلاقانه آن برای ماندگاری و الهام‌ّخشی در تاریخ امروز و فردای این مرزوبوم، میراث گرانقدری است که منشأ حرکت و تداوم این راه ارجمند برای فعالان این عرصه خطیر قرار خواهد گرفت.

اینجانب فقدان این رزمنده دلیر، نویسنده توانا و رسالت‌آشنا و تاریخ‌نگار صادق و انقلابی را به همسر و فرزندان داغدیده و نیز همکاران گرانقدر و همرزمان قدرشناس و مسئولیت‌پذیر وی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

علی سعیدی

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه