English

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

دو هزار و ۶۰۰ نفر از مناطق عملیاتی دریایی خلیج‌فارس بازدید کردند

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: از آغاز اردوی راهیان نور دریایی در هرمزگان تاکنون دو هزار و 600 نفر از مناطق عملیاتی دریایی خلیج‌فارس بازدید کردند.

دو هزار و 600 نفر از مناطق عملیاتی دریایی خلیج‌فارس بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از سپاه استان هرمزگان، سردار رضا ترابی بیان داشت: پیش بینی می شود امسال بیش از 15 هزار نفر از هرمزگان در ایام تعطیلات نوروز به مناطق عملیاتی دریایی خلیج‌فارس اعزام شوند.

سردار ترابی افزود: روزانه 700 نفر در دو نوبت با دو شناور مسافری و یک لندیکرافت از اسکله پشت شهر بندرعباس به جزیره هرمز و تنگه هرمز می‌روند تا با گوشه‌ای از حماسه دلاورمردان 8 سال دفاع مقدس در خلیج‌فارس آشنا شوند.

وی اظهارداشت: اعزام به جزیره هرمز ساعت 8 صبح و تنگه هرمز ساعت14 و زمان سفرهای دریایی در هر نوبت 4 ساعت است.

سردار ترابی تصریح کرد: اردوی راهیان نور دریایی خلیج‌فارس امسال با شعار من انقلابی‌ام تا 13 فروردین هم‌زمان با هرمزگان در خوزستان و بوشهر نیز برگزار می‌شود. در سفرهای دریایی، فرماندهان خاطرات دفاع مقدس و عملیات‌های دریایی را برای گردشگران روایت می‌کنند.

وی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این اردوها می‌توانند به‌صورت کاروانی و هم به‌صورت آزاد، در سامانه اینترنتی اردوی راهیان نور دریایی خلیج‌فارس و یا دریافت بلیت از بوستان‌ها و اماکن زیارتی استان به اردوی راهیان نور خلیج‌فارس اعزام شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه