English

تکذیب عدم پاسخگویی اعضای تیم ملی والیبال

سرپرست تیم ملی والیبال با تکذیب عدم پاسخگویی بازیکنان تیم ملی بعد از دیدار با آرژانتین گفت: باید حاشیه ها را از والیبال دور کنیم و امیدوارم همه به موفقیت تیم ملی در این برهه حساس کمک کنند و ضربه ای به تیم ملی والیبال کشورمان وارد نشود.

تکذیب عدم پاسخگویی اعضای تیم ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران با گلایه از ایجاد حاشیه برای تیم ملی گفت: همه مردم ایران شاهد هستند که مجموعه والیبال و ایران بویژه بازیکنان سال ها تلاش کردند تا سرانجام بعد از ۵۲ سال به المپیک صعود کنند. در این مسیر همواره رسانه ها و خبرنگاران در کنار تیم ملی بوده و ما را همراهی کردند و این موفقیت مرهون زحمات این عزیزان نیز هست. از این رو انتظار ما این است که در آوردگاه بزرگی چون المپیک و در مصاف با قدرت های بزرگ جهان، رسانه های ملی ایران همچون گذشته حامی تیم ملی و والیبال باشند و ما را تنها نگذارند.

سرپرست تیم ملی ایران با تکذیب عدم پاسخگویی بازیکنان به رسانه ها گفت: خبرنگاران و نمایندگان صدیق رسانه ای بهتر از هر کسی شاهد هستند که بازیکنان تیم ملی والیبال ایران مثل سربازان کشور همیشه برای موفقیت ایران تلاش کرده اند و همواره پاسخگوی رسانه ها و افکار عمومی هستند و در این زمینه تعامل بسیار خوبی بین تیم ملی و رسانه ها وجود دارد. شخصا از اینکه گفته شده بازیکنان حاضر به پاسخگویی نیستند، تعجب کردم. اتفاقا بعد از دیدار با آرژانتین با توجه به تعداد قابل توجه خبرنگاران ایرانی در سالن انتظار داشتیم که پوشش مطلوب تری صورت بگیرد اما به جز یکی دو مورد کسی از بازیکنان ایران درخواست مصاحبه نکرد وگرنه اگر به صورت اصولی و حرفه ای از بازیکنان درخواست مصاحبه شود، خودشان را موظف به پاسخگویی می دانند. موضوع برخورد نا مناسب را قویا تکذیب می کنم. چون خودم در سالن حضور داشتم و اصلا به هیچ عنوان این موضوع اتفاق نیفتاد. واقعا نمی دانم چرا این شایعه ها ایجاد می شود. این بی انصافی است بگوییم سعید معروف مصاحبه نکرد. چرا معروف در نشست خبری حاضر شد و توضیحاتی در خصوص بازی داد وخبرنگاران اعزامی هیچ سوالی از وی نپرسیدند. کاپیتان تیم ملی آرژانتین هم در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران آرژانتینی جواب داد. فکر می کنم کسانی که این شایعه ها رو به وجود می آورند به دنبال چیز دیگری هستند.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ملی والیبال افتخار می کند که به عنوان عضوی از کاروان المپیکی ایران برای اهتزاز پرچم کشور تلاش می کند. در این مسیر امیدوار هستیم مردم عزیز ایران ما را از دعای خیر خود محروم نکنند. مسئولان و رسانه های کشور نیز مثل همیشه با حمایت های خوب خود ما را یاری کنند. امروز همه هدف همه ما موفقیت ورزشکاران اعزامی به المپیک است و باید در این راستا بکوشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی