English

مردانی به انگلستان باخت

آخرین تکواندوکار کشورمان در المپیک سی و یکم دومین دیدار خود مقابل نماینده بریتانیا با امتیاز طلایی بازنده شد تا برای حضور در گروه شانس مجدد در انتظار رسیدن این حریف به فینال باشد.

به گزارش خبرگزاری موج، سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰ - کیلوگرم کشورمان بعد از کسب اولین پیروزی خود، مقابل «ماهاماچو» از بریتانیا به میدان رفت و در نهایت با امتیاز طلایی که حریف در وقت چهارم کسب کرد بازنده میدان را ترک کرد و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند.

وی دور نخست ۱۶ بر یک «پیتا توفا توفا» از تونگا را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرد. مردانی در این مرحله به مصاف «چو» تکواندوکار ۲۷ ساله بریتانیا رفت. این دیدار با سسه امیتازی که حریف کسب کرد آغاز شد و در ادامه مردانی یک امتیاز گرفت تا وقت اول با همین نتیجه به پایان برسد. وقت دوم با احتیاط دو تکواندوکار آغاز شد و سرداور تنها دو اخطار به «ماهاما چو» داد تا از این ره آورد یک امتیاز به مردانی تعلق گرفته و نتیجه ۳ بر ۲ روی تابلو ثبت شود.

مردانی در وقت سوم موفق شد اختلاف امتیاز را جبران کرده و با تساوی ۳ بر ۳ در پایان این زمان، کار به وقت چهارن و امتیاز طلایی کشیده شد. در حالی که چند ثانیه به پایان وقت چهارم باقی مانده بود حریف بریتانیایی با گرفتن امیتاز طلایی پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.

«ماهاما چو» در مرحله نیمه نهایی باید با برنده «دونگ مین چا» از کره جنوبی و «رادیک عیسی اف» از آذربایجان پیکار کند. رسیدن او به دیدار نهایی می تواند شانس کسب مدال برنز را برای نماینده کشورمان با حضور در گروه بازنده ها به ارمغان بیاورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی