English

امیدوارم کشتی و تکواندو مدال طلا کسب کنند

رئیس کمیته ملی المپیک ایران گفت: امیدوارم طی دو روز باقی مانده از بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ در رشته های کشتی ‌آزاد و تکواندو به مدال‌های طلای دیگری دست یابیم.

به گزارش خبرگزاری موج،کیومرثهاشمی با ابراز خرسندی از کسب مدال برنز کیمیا علیزاده، عنوان کرد: همه مردم از این مدال خوشحال شدند و بازتاب جهانی خوبی داشت. هرچند معتقدم اگر کیمیا در دیدار با نماینده اسپانیا به خودباوری بیشتری می رسید به طور یقین فینالیست می شد.

وی با تاکید براینکه مدال برنز علیزاده ارزش طلا را دارد، توضیح داد: برای نخستین بار یک بانوی ایرانی آن هم در سن کم ۱۸ سال به مدال المپیک رسید و باعثشادمانی تمامی دختران و مردم کشور شد.

وی با اشاره به اهمیت مدال علیزاده، بیان کرد: رئیس جمهوری در صفحه شخصی خود و بسیاری از شخصیت های سیاسی این مدال را تبریک گفتند.

رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید براینکه رنگ مدال برای جایگاه نهایی کاروان ایران در المپیک دارای اهمیت است، افزود: کمیته المپیک ایران، پاداش مدال طلا را برای کیمیا علیزاده در نظر گرفت و حتی از رئیس جمهوری نیز خواستم در صورت امکان برای به این دختر مدال آور، پاداش طلا را در نظر بگیرند. وی افزود: این پاداش های به طور یقین تاثیرگذار است و امیدوارم از این پس شایهد موفقیت بیشتری بانوان محجبه ایران اسلامی در میادین ورزشی بین المللی باشیم.

وی در مورد دو روز باقی مانده بازی های المپیک، عنوان کرد: به دو نفر امید زیادی داشتیم که همگان دیدند، داوران سر «بهداد سلیمی» را بریدند و «فرزان عاشورزاده» نیز ناباورانه حذف شد.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان ابراز امیدواری کرد تا تعداد مدال های طلای کاروان ایران با درخشش نمایندگان کشتی آزاد و همچنین تکواندو افزایش یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی