English

کادر دریایی شرکت ملی نفتکش ایرانی می‌شود

رئیس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی نفتکش ایران گفت: ‌ در راستای ایرانی کردن کادر دریایی، ۱۶۹ دانشجو و فارغ‌التحصیل ایرانی را بورسیه و جذب کردیم.

کادر دریایی شرکت ملی نفتکش ایرانی می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج، محمدعلی خبازی‌نژاد اظهار کرد: در راستای سیاست‎های جذب نیرو و ایرانی کردن پرسنل دریایی شرکت ملی نفتکش ایران و همچنین تکمیل کادر نیروی متخصص ایرانی این شرکت، در سال جاری اقدامات و هماهنگی‎های لازم با امور مختلف داخلی و همچنین اخذ مجوز از ستاد کل مشترک نیروهای مسلح برای جذب نیروی جدید با ۱۰ سال تعهد خدمت در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا، پس از رایزنی و مذاکره با دانشگاه امام خمینی نوشهر تعداد ۷۰ نفر در رشته عرشه و موتور کشتی از طریق آزمون سراسری کارشناسی سال ۹۵ بورسیه و جذب شرکت ملی نفتکش ایران می شوند. به گفته وی، این دانشجویان طبق برنامه و چشم‌انداز پنج ساله شرکت ملی نفتکش ایران در سال ۱۴۰۰ به ناوگان این شرکت ملحق خواهند شد. خبازی نژاد اضافه کرد: همچنین تعداد ۷۱ نفر از دانشجویان ممتاز درحال تحصیل در رشته‎های عرشه و موتور در دانشگاه‎های آزاد اسلامی خارگ و دانشگاه صنعت نفت محمودآباد پس از انجام مصاحبه و گذراندن مراحل مختلف بورسیه، به‌زودی جذب ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران می‌شوند. رئیس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی نفتکش ایران اضافه کرد: علاوه براین در راستای تامین نیروی متخصص مورد نیاز ناوگان این شرکت، ۲۸ نفر از فارغ التحصیلان رشته‎های برق و مکانیک(جامدات و سیالات) را طبق ضوابط و استانداردهای سازمان بنادر و دریانوردی به‌صورت آزاد و از دانشگاه‌های مختلف کشور پس از اعلام فراخوان و طی مراحل مربوطه، برای فعالیت در ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران انتخاب شده‌اند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه