English

سکه یک میلیون و ۷۰ هزار تومان / دلار از ۳۵۰۰ گذشت

پس‌لرزه‌های خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در بازار ارز و سکه ایران در قالب سیر صعودی قیمت‌ها همچنان ادامه دارد به‌گونه‌ای که هم‌اکنون هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید یک‌میلیون و ۷۰ هزار تومان و هر دلار ۳۵۰۴ تومان قیمت‌گذاری شده است.

سکه یک میلیون و ۷۰ هزار تومان / دلار از ۳۵۰۰ گذشت

به گزارش خبرگزاری موج، پس‌لرزه‌های خروج انگلیس از اتحادیه اروپا که به بازار ارز و سکه ایران هم رسیده کماکان ادامه دارد و موجب افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز شده است.

نرخ دلار در صرافی‌های خیابان فردوسی نسبت به روز یکشنبه افزایش داشته و این صرافی ها امروز هر دلار آمریکا را با قیمت ۳۵۰۴ تومان، یورو را با قیمت ۳۹۱۸ تومان، پوند را با قیمت ۴۸۵۳ تومان و درهم امارات را با قیمت ۹۵۵ تومان به متقاضیان می‌فروشند. سکه بهار آزادی نیز نسبت به یکشنبه بازهم گران شده است. سکه‌فروش‌های بازار سبزه‌میدان هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید را با قیمت یک‌میلیون و ۷۰ هزار تومان و سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم را با قیمت یک‌میلیون و ۷۰ هزار تومان فروختند. همچنین نیم‌سکه بهار آزادی را با قیمت ۵۳۸ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی را با قیمت ۲۸۳هزار تومان و سکه یک‌گرمی را با قیمت ۱۸۵هزار تومان به فروش رساندند. هر اونس طلا نیز در بازارهای جهانی ۱۳۰۹٫۷ دلار و هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار داخلی ۱۰۸ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت خورد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی