English

افزایش نرخ دلار و کاهش قیمت انواع سکه های طلا در بازار آزاد

صرافان ارز و سکه امروز(چهارشنبه) در بازار آزاد هر دلار آمریکا را با هشت ریال افزایش نسبت به دیروز ۳۵ هزار و ۵۵۱ ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با ۲۴ هزار ریال افت قیمت، ۱۱ میلیون و ۱۲۶ هزار ریال داد و ستد کردند.

افزایش نرخ دلار و کاهش قیمت انواع سکه های طلا در بازار آزاد

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس معاملات ثبت شده در سامانه سنا که توسط صرافی های مجاز کل کشور انجام می شود، هر یورو تا لحظه تنظیم این خبر با ۱۲۷ ریال کاهش به ۳۹ هزار و ۹۳۸ ریال رسید و هر پوند انگلیس با ۵۰ ریال افزایش ۴۶ هزار و ۶۵۰ ریال فروخته شد.

همچنین بر پایه اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران و تا لحظه انتشار این خبر، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم با ۱۰ هزار ریال کاهش به ۱۱ میلیون ۱۲۰ هزار ریال، هر قطعه نیم سکه با ۲۰ هزار ریال کاهش پنج میلیون و ۷۰۰ هزار ریال دادوستد شد و ارزش هر قطعه ربع سکه به ۲ میلیون و ۹۷۰ هزار ریال رسید. در معاملات امروز بازار آزاد، هر قطعه سکه گرمی با ۱۰ هزار ریال افزایش به قیمت یک میلیون ۸۳۰ هزار ریال فروخته شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۱۲۹ هزار و ۴۱۰ ریال داد و ستد شد. بر اساس اعلام این اتحادیه هر اونس طلا نیز با ۶ دلار و ۶۰ سنت کاهش نسبت به دیروز یک هزار و ۳۱۴ دلار و ۹۰ سنت قیمت گذاری شد. این اتحادیه برای امروز، قیمت هر دلار را ۳۵ هزار و ۵۸۰ ریال و هر یورو را ۳۹ هزار و ۹۲۰ ریال اعلام کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی