English

منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر ظرفیت سرمایه گذاری بزرگ دارد

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پروژه منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر در شهرستان دیلم، ظرفیت سرمایه گذاری های بزرگ دارد و مشابه عسلویه است.

منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر ظرفیت سرمایه گذاری بزرگ دارد

به گزارش خبرگزاری موج، منصور معظمی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران در دیلم بوشهر افزود: این منطقه با رویکرد تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی، به مساحت سه هزار و ۹۰۰ هکتار احداث و دارای مزیت های بسیار برای سرمایه گذاری است.

وی اضافه کرد: منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر با شرایطی که پس از برجام ایجاد شده در مدت سه تا چهار سال آینده شاهد یک حرکت بزرگ خواهیم بود. معظمی اظهارکرد: از مهم ترین مزیت های قانونی منطقه اقتصادی شمال استان بوشهر تخفیف های مالیاتی ۱۳ ساله برای همه سرمایه گذاری های صنعتی، خدماتی، مسکونی، رفاهی و زیر بنایی، آزادی مشارکت سرمایه گذاری و مالکیت خارجی تا سقف ۱۰۰ درصد، آزادی کامل ورود و خروج، صدور آسان روادید برای اتباع خارجی و صدور گواهی مبدا توسط مدیریت منطقه است. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با بهره برداری از این پروژه در کشور، استان بوشهر بویژه دیلم شاهد اشتغال پایدار و توسعه این شهرستان خواهیم بود. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت سه شنبه به منظور افتتاح و اجرایی شدن چندین طرح به همراه استاندار بوشهر به مناسبت هفته دولت به شهرستان دیلم سفر کرد. شهرستان دیلم با بیش از ۳۲ هزارنفر جمعیت در ۲۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی