English

مدیر شبکه ایران کالا منصوب شد

مهندس احمد شهریاری، معاون مالی و سرمایه انسانی رسانه ملی در حکمی دکتر اردشیر زابلی‌زاده را به سمت مدیر شبکه ایران کالا منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی صداوسیما، حمایت از کالاهای ساخت ایران و کار آفرینان ایرانی، ترویج فرهنگ مصرف کالای داخلی و تقویت بنگاه های کوچک و بزرگ اقتصادی در کشور از جمله اهداف راه اندازی شبکه ایران کالا اعلام شده است.
متن حکم معاون مالی و سرمایه انسانی صدا و سیما برای انتصاب مدیر شبکه ایران کالا به شرح زیر است: «باسمه تعالی جناب آقای دکتر اردشیر زابلی‌زاده نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند در مدیریت های مختلف رسانه ملی و با توجه به ساختار جدید معاونت منابع مالی و سرمایه انسانی به موجب این حکم، جنابعالی به سمت مدیر شبکه ایران کالا منصوب می شوید. تبلیغ و معرفی کالاهای ساخت داخل در جهت حمایت از تولیدات ایرانی با کیفیت و تقویت بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط از اهم وظایف شبکه مذکور خواهد بود. انعکاس اخبار و رویدادهای نمایشگاهی مربوط به کالاهای ایرانی و ساخت داخل، ترویج فرهنگ مصرف کالاهای ایرانی در بین خانواده های ایرانی، حمایت از صاحبان کالاهای ایرانی به منظور الگوسازی در جامعه، حمایت از کارآفرینان در جهت رونق تولید ملی از دیگر وظایف و ماموریت های محوله است. بنابر این انتظار می رود با تبیین راه کارهای اجرایی لازم و رصد مستمر فعالیت های شبکه کالای ایرانی و نیز هماهنگی در رعایت کامل ضوابط پخش در رسانه ملی، به صورت دائم و در مسیر تحقق اهداف و ارتقاء جایگاه این شبکه گام بردارید. امیدوارم همواره در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری موفق و پیروز باشید. احمد شهریاری / معاون منابع مالی و سرمایه انسانی صدا و سیما» دکتر اردشیر زابلی زاده تا پیش از این انتصاب، سرپرستی دانشگاه صدا و سیما را بر عهده داشت که تا زمان تعیین رئیس جدید دانشگاه، امور آن را سرپرستی خواهد کرد. او در دوره ریاست سید عزت الله ضرغامی در صداوسیما مدیریت شبکه خبر را عهده‌دار بود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی