English

بنیاد مستضعفان یک ‌مجموعه گردشگری در جنوب تهران می سازد

مجموعه شهرک خانه تهران در ۲۸ کیلومتری اتوبان تهران - ساوه با سرمایه‌گذاری ۲۲۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان تا ۱۸ ماه آینده تکمیل می‌شود.

بنیاد مستضعفان یک ‌مجموعه گردشگری در جنوب تهران می سازد
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، یک مقام مسوول بنیاد ضمن اعلام این خبر‌ بیان کرد: ‌بر اساس طراحی مشاوران با احداثحداکثر فضای سبز ممکن در منطقه مذکور(پرند)، این‌ شهرک‌ به عنوان یکی از ریه‌های تنفسی جنوب شهر تهران و محلی برای آرامش شهروندان کلان‌شهر تهران تبدیل شود.
هادی اسماعیلی به ۶ پروژه مهم فعلی در شهرک مذکور اشاره کرد و گفت: اجرای عملیات تأسیسات زیربنایی و آماده سازی فازهای یک، دو و سه شامل جدول‌کاری، بهسازی و توسعه معابر و فضای سبز متناسب‌ براساس هماهنگی‌ به عمل آمده با مشاوران اجرا می‌شود. وی افزود: ‌به زودی‌ یک گلخانه کاملا مکانیزه برای تامین نیازهای فضای سبز در شهرک مذکور احداثخواهد شد. اسماعیلی به اجرای عملیات ساخت در مجموع ۷۷ دستگاه ویلای مسکونی برای الگوسازی جدید معماری شهرک مذکور اشاره کرد و گفت: ‌احداثسالن چندمنظوره ورزشی والیبال، بسکتبال و فوتسال، احداثمسجد امام حسن مجتبی(ع) به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌ها‌، آزادسازی حدود ۴ هکتار اراضی شرکت و پیگیری برای ایجاد رمپ و لوپ ورودی و خروجی شهرک از فعالیت‌‌های رو به اتمام در این پروژه بزرگ است. وی همچنین ‌از تکمیل احداثمدرسه ۱۵ کلاسه که قبلا زمین آن تحویل شده است، در آینده نزدیک خبر داد. اسماعیلی افزود: ایجاد گلخانه مکانیزه، ساخت سردر و نماد مناسب برای شهرک خانه تهران، احداثمجتمع رفاهی بین راهی در جوار شهرک و اتوبان تهران - ساوه، تهیه پلان مبلمان شهری و تجهیز شهرک‌، از دیگر اهداف مهم در این پروژه است که ‌به زودی طی عقد قرارداد با مشاوران و پیمانکاران مجرب عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد. وی ‌با اشاره به احداثتصفیه خانه فاضلاب در اواخر سال ۹۴ با مبلغ‌ ۱۰ میلیارد ریال به صورت اختصاصی برای شهرک مذکور، حفظ محیط زیست و توسعه فضای سبز را از اولویت‌های برنامه‌ریزی برای این مجموعه ‌برشمرد. وی با اشاره به مشکلات اجتماعی زندگی در کلان شهر‌های کشور، از عموم طراحان، مشاوران، سرمایه‌گذاران و شهروندان در خواست کرد که با سرمایه‌گذاری یا ارائه پیشنهادات، برای تهیه یک الگوی مناسب کم هزینه، آرامش‌بخش و امن در این پروژه همکاری کنند، تا چنین پروژه‌ای قابل تسری در دیگر نقاط کشور هم باشد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه