English

کاهش یک ریالی دلار و افزایش قیمت سکه در بازار آزاد

صرافان ارز و سکه در معاملات امروز(یکشنبه) بازار آزاد، هر دلار آمریکا را با یک ریال کاهش نسبت به دیروز ۳۵ هزار و ۳۸۴ ریال و هر قطعه سکه طلای طرح جدید را با هفت هزار ریال افزایش ۱۱ میلیون و ۱۴۷ هزار ریال داد و ستد کردند.

کاهش یک ریالی دلار و افزایش قیمت سکه در بازار آزاد

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس معاملات ثبت شده در سامانه سنا که توسط صرافی های مجاز کل کشور انجام می گیرد، قیمت هر یورو تا لحظه تنظیم خبر با ۷۳۷ ریال افزایش به ۴۰ هزار و ۴۲ ریال و هر پوند انگلیس را با افزایش ۱۳۸ ریالی ۴۶ هزار و ۱۹۰ ریال فروختند.

همچنین بر پایه اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران و تا لحظه انتشار این خبر، قیمت انواع مسکوکات طلا به جز سکه تمام در بازار آزاد افت قیمت را تجربه کرده است. هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم با ۱۰ هزار ریال افزایش ۱۱ میلیون و ۱۴۰ هزار ریال معامله شد. همچنین هر قطعه نیم سکه طلا با ۱۰ هزار ریال افت قیمت پنج میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و هر ربع سکه با کاهش ۱۰ هزار ریالی ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال فروخته شد. هر قطعه سکه گرمی نیز نسبت به دیروز ثابت ماند و یک میلیون و ۸۲۰ هزار ریال به فروش رفت. در معاملات امروز بازار آزاد، هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۳۱ هزار و ۳۰ ریال تعیین شد که نسبت به دیروز یک هزار و ۷۲۰ ریال کاهش داشت. براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، هر اونس طلا در بازارهای جهانی یک هزار و ۳۴۲ هزار و ۱۰ سنت قیمت گذاری شده که با توجه به تعطیلی بازارهای مالی جهان در روز یکشنبه، نسبت به دیروز ثابت مانده است. این اتحادیه برای امروز، قیمت هر دلار را ۳۵ هزار و ۳۸۰ ریال و هر یورو را ۴۰ هزار و ۱۱۰ ریال اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه