English

قیمت طلا ثابت ماند

در حالی که بازار در انتظار انتشار آمارهای مربوط به بازار کار آمریکاست، قیمت طلا امروز ثابت بود و در مسیر دومین افزایش هفتگی متوالی قرار داشت.

قیمت طلا ثابت ماند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رویترز، در حالی که سرمایه گذاران در انتظار انتشار آمارهای بازار کار آمریکا در اواخر امروز هستند و قیمت طلا در مسیر دومین هفته متوالی افزایشی قرار دارد، قیمت فلز امروز ثابت بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز بدن تغییر در رقم ۱۳۶۱ دلار معامله شد. قیمت فلز زرد در پایان معاملات روز پنجشنبه با ۰٫۲ درصد افزایش به ۱۳۶۰ دلار و ۸۰ سنت رسید و از ابتدای هفته تا به امروز نیز رشد قیمت ۰٫۸ درصدی داشته است. قیمت طلای آمریکا نیز امروز بدون تغییر در رقم ۱۳۶۷ دلار و ۳۰ سنت باقی ماند. رونالد لئونگ، تحلیلگر بازار طلا گفت: سرمایه گذاران در انتظار سرنخ های جدیدی درباره افزایش نرخ بهره به ویژه از ناحیه بازار کار آمریکا هستند. طلا به شدت به نرخ بهره حساس است و هرگونه افزایش نرخ بهره موجب بالا رفت هزینه فرصت سرمایه گذاری در بازار طلا و در عین حال افزایش ارزش دلار می شود. اقتصاددانان شرکت کننده در نظرسنجی رویترز انتظار دارند تعداد فرصت های شغلی در بازار کار آمریکا در ماه جولای ۱۸۰ هزار مورد افزایش یافته باشد. همچنین پیش بینی شده که نرخ بیکاری از ۴٫۹ درصد ماه ژوئن به ۴٫۸ درصد رسیده باشد. آمارهای رسمی در این زمینه قرار است امروز بعد از ظهر منتشر شود. مارک تو، تحلیلگر گروه مالی وینگ فانگ در هنک کنگ گفت: «آمارهای(بازار کار) به برخی پیش بینی های اقتصادی مثبت اشاره خواهند داشت. سرمایه گذاران انتظار افزایش زودتر از پیش بینی نرخ بهره را خواهند داشت.» این در حالی است که تعداد شهروندان آمریکایی که در هفته گذشته درخواست دریافت حقوق بیکاری پر کرده اند، به شکل غیرمنتطره ای افزایش یافته و کاهش بیشتر فرصت های شغلی در بخش انرژی موجب افزایش تعدیل نیروها از سوی کارفرمایان در ماه جولای شده است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر