English

پیش‌بینی قیمت‌ طلا و دلار در هفته آتی

رییس اتحادیه طلا و جواهر ضمن توضیح درباره شوک وارده به بازار طلا و ارز، اعلام کرد که وضعیت قیمت‌ها تا روز دوشنبه هفته آتی مشخص می‌شود.

پیش‌بینی قیمت‌ طلا و دلار در هفته آتی

به گزارش خبرگزاری موج، محمد کشتی‌آرای با اشاره به علت تغییر ناگهانی قیمت طلا وارز که با افزایش ۲۱ دلاری هر اونس طلای جهانی همراه  بود، گفت: تا پنجشنبه هفته گذشته قیمت جهانی در کلیه بازارهای مالی از ثبات نسبی برخوردار و تقریبا همگی در انتظار تصمیم گیری در خصوص  وضعیت نرخ بهره در آمریکا بودند.

وی ادامه داد: با عدم تغییر نرخ بهره در آمریکا با افزایش قیمت دلار و طلای جهانی همراه بودیم که موجب افزایش ۲۱ دلاری هر اونس طلای جهانی شد. رییس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به اینکه افزایش قیمت طلا جهانی موجب افزایش قیمت سکه در ایران شد، بیان کرد: ‌طی هفته گذشته قیمت سکه در محدوده یک میلیون و ۸۵ هزار تومان تا یک میلیون و ۹۰ هزار تومان بود که با عدم تغییر نرخ بهره در آمریکا و نیز افزایش یک‌باره قیمت هر اونس طلای جهانی شاهد افزایش ۲۵ هزار تومانی قیمت در بازار سکه ایران بودیم. کشتی‌آرای درباره قیمت طلا و سکه طی هفته آینده اظهار کرد: ‌تا دوشنبه هفته آتی وضعیت قیمت‌ها مشخص نیست و پس از آن تقریبا وضعیت بازار در این زمینه مشخص خواهد شد. دلار آمریکا در آخرین روز هفته اخیر(پنجشنبه) با ادامه روند افزایشی خود به ۳۵۳۴ تومان رسید و سکه تمام طرح جدید نیز یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته شد که بیش از ۲۱ هزار تومان نسبت به روز قبلش افزایش قیمت داشت. همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار بیش از ۱۱۳ هزار تومان فروخته شد و نیم سکه و ربع سکه به ترتیب با قیمت‌های ۵۵۵ و ۲۸۵ هزار تومان هفته را به پایان رساندند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی