English

خدمات تاکسی‌یاب آنلاین اوبر در ابوظبی متوقف شد

شرکتهای تاکسی یاب آنلاین اوبر و کریم(Careem) خدماتشان در ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی را از ابتدای هفته جاری متوقف کردند.

خدمات تاکسی‌یاب آنلاین اوبر در ابوظبی متوقف شد

به گزارش خبرگزاری موج، روزنامه اماراتی نشنال به نقل از منابع آگاه گزارش داد ۵۰ راننده ای که برای شرکتهای اوبر و کریم کار می کردند، دستگیر شده اند.

یک منبع آگاه در ابوظبی به رویترز گفت: بعضی از رانندگان به دلیل تخلف از مقررات دستگیر شده اند اما این تخلفات یا شمار رانندگان را مشخص نکرد.

سخنگوی اوبر در دوبی گفت: توقف فعالیت این شرکت در ابوظبی موقتی است اما وی هم درباره علت این توقف یا دستگیری رانندگان توضیحی نداد.

در این بین نایب رییس بازاریابی و ارتباطات شرکت کریم در دوبی گفت: بسیاری از رانندگان به دلیل مشکلات مجوز از سوی مقامات ابوظبی متوقف شده اند و در نتیجه نسبت به این مسئله نگران شده و فعالیت نمی کنند و در نتیجه این شرکت ناچار به توقف خدماتش شده است.

مرکز نظارت بر بخش حمل و نقل تاکسی دولت ابوظبی حاضر به اظهارنظر در این باره نشد. این مرکز بر حدود هفت شرکت تاکسیرانی و ۱۸ شرکت کرایه لیموزین که برخی از آنها نیمه دولتی هستند، نظارت می کند.

فعالیت اوبر و کریم در دوبی که قطب تجاری و گردشگری امارات است، متوقف نشده است. امیرنشین ابوظبی حدود ۲.۸ میلیون نفر جمعیت و دوبی ۲.۵ میلیون نفر جمعیت دارد.

اوبر که خدمات در ابوظبی را در سال ۲۰۱۳ راه اندازی کرد، سال گذشته اعلام کرد خاورمیانه و شمال آفریقا یکی از بازارهای برخوردار از نرخ رشد سریع هستند و این شرکت تصمیم دارد ۲۵۰ میلیون دلار برای توسعه فعالیت در این منطقه سرمایه گذاری کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر