English

پهپاد در خدمت قاچاقچیان انگلیسی قرار دارد

پلیس لندن مانع ورود محموله ای از مواد مخدر و گوشی تلفن همراه که توسط پهپادهای کوچکی حمل می شد، به داخل یکی از زندان های واقع در شمال پایتخت انگلیس شد.

پهپاد در خدمت قاچاقچیان انگلیسی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج، پلیس لندن مانع ورود محموله ای از مواد مخدر و گوشی تلفن همراه که توسط پهپادهای کوچکی حمل می شد، به داخل یکی از زندان های واقع در شمال پایتخت انگلیس شد.

شبکه تلویزیونی ' اسکای نیوز ' انگلیس روز دوشنبه با انتشار این خبر گزارش داد: این اتفاق برای زندان ' پنتونویل '(Pentonville) واقع در شمال لندن رخ داد.
بنابراین گزارش دو پهپاد برای انتقال مواد مخدر و گوشی تلفن همراه به داخل این زندان به کار گرفته شده بودند که یکی از آنها با محموله اش سقوط کرد و به دست پلیس افتاد و دیگری نیز با مداخله پلیس، شناسایی و توقیف شد.
اسکای نیوز افزود: یکی از این دو پهپاد روز یکشنبه در منطقه ' ایزلینگتون ' لندن و در ارتفاع کم به سمت این زندان در پرواز بود که در میانه راه توسط یکی از ماموران پلیس رهگیری شد و بسته ای از آن به دست آمد.
پهپاد دوم نیز در همان روز توسط ماموران پلیس پیش از آنکه سقوط کند، در حالی که بر فراز این زندان درحال پرواز بود، شناسایی شد.
اسکای نیوز گزارش داد: سربازرس پلیس کلان شهر لندن ' استیو هیتلی '(Steve Heatley) دراین باره گفت: از این دو پهپاد مقادیری مواد مخدر و تعدادی گوشی تلفن همراه بدست آمد.
این مقام پلیس لندن از هوشیاری عموم و افسران پلیس در شناسایی و رهگیری این دو پهپاد تشکر کرد.
اسکای نیوز گزارش داد: یک روز پیش از این حادثه نیروهای پلیس فردی که در نزدیکی این زندان رفتاری مشکوک داشت را شناسایی کرده بودند که پا به فرار گذاشت، در محل دو کیف پیدا شد که در آن مواد مخدر و گوشی تلفن همراه یافت شد.
زندان پنتونویل در سال ۱۸۴۲ ساخته شده و در آن زندانیان مرد نگهداری می شوند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر