English

سخنگوی «مستر کارت»: هیچ فعالیتی در ایران نداریم

سخنگوی شرکت آمریکایی «مستر کارت» در مصاحبه با یک خبرگزاری آذربایجانی اعلام کرد: مادامیکه تحریم های آمریکا برای شرکت های واقع در این کشور علیه ایران پابرجا هستند، هیچ فعالیتی در ایران نداریم.

به گزارش خبرگزاری موج، خبرگزاری آذربایجانی «ترند نیوز» در مصاحبه اختصاصی خود با «مستر کارت» شرکت خدمات مالی بین المللی اعلام کرد که این شرکت آمریکایی گزارش‌های اخیر درباره همکاری با ایران را رد کرده است.

«سیثآیزن» سخنگوی شرکت «مستر کارت» امروز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری آذربایجانی «ترند نیوز» از عدم هرگونه فعالیت در ایران خبر داد.

«سیثآیزن» در این خصوص به «ترند نیوز» گفت: مادامیکه تحریم‌ های آمریکا برای شرکت های واقع در این کشور علیه ایران پابرجا هستند، مستر کارت هیچ فعالیتی در ایران نخواهد داشت.

بر اساس اعلام خبرگزاری آذربایجانی «ترند نیوز»، اظهارات سخنگوی شرکت «مستر کارت» در مصاحبه امروز در حالی اعلام شد که چندی پیش رسانه‌های ایران به نقل از «محمود واعظی» وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات از امضای همکاری شرکت پُست ایران با یک شرکت خارجی برای دریافت خدمات مستر کارت آمریکا برای شهروندان ایرانی خبر داده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر