English

تعاونی‌ها باید برند واحدی برای خود داشته باشند

معاون امور تعاونی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معتقد است: صادرات بخش تعاون باید افزایش پیدا کند و تعاونی‌ها یک برند واحد برای خود داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری موج، سیدحمید کلانتری در اختتامیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان اظهار کرد: وزارت تعاون به دنبال بالا بردن سهم تعاونی‌ها در اقتصاد و بازارهای جهانی است و در تلاش است تا مشکلات تعاونی‌ها را در زمینه دریافت تسهیلات بانکی و به ویژه بازاریابی محصولات‌شان برطرف کند.

وی برندسازی را از جمله نیازهای بخش تعاون ذکر کرد و گفت: تعاونی‌ها در صورت قرار گرفتن در کنار هم می‌توانند یک شبکه منسجم و متشکل را ایجاد کنند و به تولید یک برند واحد که توان رقابت با بخش‌های بزرگ خصوصی را دارد، کمک کنند.

معاون امور تعاونی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم برندسازی و بازاریابی بخش تعاون تاکید کرد و گفت: در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ هزار تعاونی فعال در کشور در گرایش‌های مختلف وجود دارد که باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالای آنها در زمینه صادرات، تولید و اشتغال استفاده کرد.

کلانتری در ادامه با اشاره به برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، توانمندی بالای شرکت‌های تعاونی در بخش مسکن و ساخت و ساز را مورد تاکید قرار داد.

وی گفت: بخش اعظمی از پروژه‌های مسکن مهر که امروز در سراسر کشور افتتاح و بهره‌برداری شده توسط تعاونی‌های مسکن ساخته شده است از این رو نقش تعاونی‌ها در عرصه ساخت و ساز و ایجاد اشتغال مولد و پایدار قابل توجه است.

معاون امور تعاونی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: در قالب برگزاری نمایشگاه‌ها، تعاونی‌ها می‌توانند نقاط ضعف خود را شناسایی و با استفاده از آموزش‌های لازم بهره‌وری بنگاه خود را بالا ببرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه