English

بانک مهر اقتصاد حامی تولید ملی و سرمایه ایرانی است

معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در بازدید از شرکت نفت بهران گفت: این بانک در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی، کالا و سرمایه ایرانی را در دستور کار قرار داده است.

بانک مهر اقتصاد حامی تولید ملی و سرمایه ایرانی است

به گزارشخبرگزاری موج، جواد حاجی مزدرانی معاون امور مناطق بانک و علیرضا چراغی رئیس اداره امور شعب شرق استان تهران با حضور در شرکت نفت بهران و بازدید از خطوط تولید، با مدیران این شرکت در خصوص ارائه خدمات و تسهیلات بحثو تبادل نظر کردند.

حاجی مزدرانی اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد همواره از تولید ملی، کالا و سرمایه ایرانی حمایت کرده و در صدد است با ارائه تسهیلات به بنگاه های اقتصادی، به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد مقاومتی جامعه عمل بپوشاند.

وی افزود: این بانک آمادگی دارد در قالب تسهیلات خرید دین، شرکت نفت بهران را در توسعه فعالیت های خود، یاری کند و با این اقدام اثر بخشی کار و تلاش کارگران و مدیران بخش غیر دولتی را دو چندان سازد و به خروج ارز کمتر از کشور کمک کند.

در ادامه، اسعد عزیزی - مدیر عامل شرکت نفت بهران - نیز گفت: این شرکت در سال ۱۳۴۱ با نام تجاریESSOدر داخل کشور فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۴۷ نیز پالایشگاه تولید روغن پایه در این شرکت با ظرفیت۳۰ هزار تن در سال راه اندازی شد.

وی افزود: پس از انقلاب اسلامی عمده سهام سرمایه گذاران خارجی توسط بنیاد مستضعفان خریداری شد و بدین ترتیب شرکت با مدیریت جدید و در قالب سهامی عام به فعالیت خود ادامه داد به نحوی که اکنون ظرفیت تولید سالانه آن به بیش از ۵۰۰ هزار تن انواع فرآورده می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه