English

کد نظارت شرعی بر ذبح و صید رونمایی شد

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی جهادی گفت: کار و تلاش برای خدا و ولایت محوری از معیارهای مهم مدیریت جهادی در انجام وظایف و ماموریت ها است.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، آیت الله حسن عالمی در دهمین همایش ملی و نخستین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی که امروز در مرکز همایش بین المللی باغ موزه دفاع مقدس گشایش یافت، با بیان این که در آیات قرآنی به صراحت در باره معیارها و ملاک های مدیریت اشاره شده است، افزود: در کارهای جهادی شکستی نیست و وقتی انسان کار را برای خشنودی خدا و با داعیه جهادی انجام می دهد، پایان آن غلبه و پیروزی است.

وی اظهار داشت: وظایف و ماموریت های جهادی، آگاهانه و عالمانه انجام می شود و این مدیریت مبتنی بر علم و دانش است. رییس دهمین همایش ملی و نخستین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی انجام وظایف با قدرت، مهرورزی و پاکی و چابکی را از دیگر ویژگی های مدیریت جهادی خواند و تصریح کرد: ماندگار شدن فرهنگ جهادی متکی بر کار گروهی می باشد. آیت الله عالمی در همین حال مشابهت افراد در صفات پسندیده و همدلی در عمل و دلسوز بودن برای مردم را از دیگر معیارها و ویژگی های جهادی برشمرد.
رونمایی از کد نظارت شرعی بر ذبح و صیددر این همایش با حضور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و روسای سازمان های دامپزشکی و شیلات کشور از کد نظارت شرعی بر ذبح و صید رونمایی شد. در مراسم رونمایی کد نظارت شرعی، حجت الاسلام و المسلمین کلانتری مسوول حوزه نماینده ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی در سازمان دامپزشکی کشور، یکی از ضرورت های جامعه اسلامی ایران را استفاده از غذای حلال خواند و گفت: غذای حلال هم از نظردینی و اخلاقی و هم به لحاظ اقتصادی با توجه به رویکرد دنیا و تجارت صدها میلیارد دلاری، جایگاه خاصی دارد. وی افزود: این ضرورت ها ایجاب می کند که ایران در حوزه غذای حلال دارای نشان و برند باشد و این کد مقدمه ای برای نشان حلال در کشورمان است. کلانتری ابراز امیدواری کرد که کشورمان بتواند صاحب کد و برند غذای حلال باشد و از کپی برداری از کدهای دیگر کشورها اجتناب کند. در نخستین روز از این همایش، نمایشگاه طرح ها و الگوهای برتر جهادی دستگاه های مختلف با حضور آیت الله عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و روسای سازمان های شیلات و دامپزشکی و تنی چند از مسولان سایر دستگاه های دولتی گشایش یافت. در این نمایشگاه به مدت دو روز، طرح های موفق جهادی در فضایی به وسعت ۱۲۰۰ متر مربع در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی