English

بورس تهران میزبان اعضای شورای راهبری حسابرسی بانک ها است

بورس تهران چهاردهمین جلسه از شورای راهبری حسابرسی داخلی بانک ها را با حضور مدیران کل حسابرسی داخلی بانک ها برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری موج، ناصر امیدواری مدیر حسابرسی داخلی بورس تهران ضمن بیان این مطلب گفت: این سلسه جلسات با هدف اطلاع رسانی از ریسک های متعددی که ممکن است خدمت رسانی سیستم بانکی را به مخاطره اندازد، برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه مدیران کل حسابرسی داخلی بانک­ ها، بانک مرکزی و سازمان بورس اوراق بهادار حضور داشتند، افزود: در این نشست نکات مهم حقوقی مورد توجه و مد نظر مدیران حسابرسی، حقوقی و بازرسی بانک ­ها قرار گرفت.

امیدواری افزود: امکان دسترسی ذینفعان ضمانت نامه ­های بانکی به سایت­ های رسمی بانک­ ها فراهم شده تا علاقه مندان ب­توانند با مراجعه به آن از درستی، صحت و اعتبار ضمانت­نامه­ های بانکی اطمینان حاصل کنند.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه مقرر شد عزیزانی که مسوولیت ثبت و ضبط اطلاعات حسابداری قراردادها را بر عهده دارند از وجود این امکانات مطلع شوند، افزود: سامانه سپام با تعیین یک شماره اختصاصی وظیفه اطلاع رسانی الکترونیکی(در خصوص ابطال، صدور، تمدید و پرداخت) ضمانت­نامه ­های بانکی را بر عهده دارد و اشخاص از این طریق می­ توانند اعتبار ضمانت ­نامه­ های بانکی را استعلام کنند.

مدیر حسابرسی داخلی بورس تهران در خاتمه، از قضات محترم قوه قضائیه که با ارائه مطالب حقوقی خود کمک قابل توجهی در پر بار تر شدن این جلسات داشتند قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه