English

بازدید مدیران روابط عمومی شبکه بانکی از آسایشگاه کهریزک

مدیران روابط عمومی شبکه بانکی کشور ضمن بازدید از آسایشگاه کهریزک و بخش های مختلف آن در جلسه ای که با حضور اعضای هیات مدیره این موسسه خیریه برگزار شد، شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری موج، بیش از ۳۰ نفر از مدیران و معاونان روابط عمومی بانک های سراسر کشور با هدف آشنایی با فعالیت ها، تلاش ها و اقداماتی که برای نگهداری و مراقبت از مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک، صورت می گیرد از نزدیک با مددجویان دیدار کردند و در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفتند.

محمد علی کریمی - مدیر روابط عمومی بانک مرکزی - در جریان دیدار از آسایشگاه کهریزک با بیان اینکه نظام بانکی سال ها در زمینه مسئولیت اجتماعی فعال است، اظهار داشت: برای اولین بار از نزدیک در جریان فعالیت های این مجموعه قرار می گیرم و اقدامات این مرکز را ستودنی می دانم.

کریمی با اشاره به اینکه نظام بانکی در زمینه های مختلف زیست محیطی، مدرسه سازی، ساخت درمانگاه و … فعالیت می کند، افزود: حمایت از آسایشگاه خیریه کهریزک هم می تواند در قالب مسئولیت های اجتماعی ما قرار بگیرد و بانک ها می توانند محملی ایجاد کنند تا هم افزایی بیشتری در این راستا صورت گیرد که گام اول آن بازدید از آسایشگاه خیریه کهریزک بود.

وی اذعان کرد: ممکن است سرنوشت هر یک از ما به گونه ای رقم بخورد که به عنوان یکی از افراد این آسایشگاه روزی مهمان این سرا باشیم، بنابر این هر کاری که برای مددجویان انجام دهیم برای خودمان انجام داده ایم.

کریمی گفت: در بازدید دو ساعته ای که از آسایشگاه کهریزک داشتیم حس خوبی به ما دست داده و می بینیم این مرکز همانند یک شهر زنده و پویا است و دست اندر کاران آن تلاش می کنند تحرک و انرژی در مددجویان جریان داشته باشد.

وی افزود: ما هم تلاش می کنیم یکی از حلقه هایی باشیم که به زندگی کردن سالمندان، معلولان و بیماران این مرکز کمک کنیم و سهمی در این حرکت خداپسندانه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه دسته بندی نیازها برای انجام اقدامات عام المنفعه در مجموعه بانک ها وجود دارد، گفت: بانک ها می توانند هماهنگ تر حرکت هایی را در این مسیر انجام دهند.

منصور شیخ الاسلامی – مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد – نیز در این بازدید گفت: آسایشگاه خیریه کهریزک با تلاش و فداکاری خیرین و نیکوکاران، خدمات متعددی در عرصه های گوناگون درمانی، نگهداری و مشاوره ای ارائه می دهد و اقشار نیازمند جامعه را تحت حمایت خود قرار داده است.

وی با تقدیر از پرستاران زحمت کش و خیرینی که از این آسایشگاه حمایت مالی به عمل می آورند، اظهار کرد: ایام کهن سالی برای همه در راه است، لذا هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارد می تواند با هر آنچه که در استطاعتش هست به یاری نیازمندان و همنوعان خود بشتابد و شرایط را برای نگهداری این عزیزان که روزی مانند همه ما زندگی عادی و طبیعی داشتند و برای جامعه فرد مفید و اثرگذاری بودند، تسهیل کند.

شیخ الاسلامی حمایت از سالمندان و معلولان را یکی از بزرگترین مسئولیت های اجتماعی سازمان ها و نهادهای مختلف کشور عنوان کرد و گفت: انجام این قبیل اقدامات انسان دوستانه خیر دنیا و آخرت و رضایت پروردگار را برای انسان به ارمغان می آورد.

در ادامه هر یک از مدیران و معاونان روابط عمومی بانک ها به بیان دیدگاه ها و احساسات خود در ارتباط با اسایشگاه خیریه کهریزک پرداختند و از خدمات خالصانه و توانفرسای مسئولان این مرکز قدردانی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی