English

دیدار مدیرعامل بانک ملت با فعالان بخش خبر روابط عمومی به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل بانک ملت به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار با کارشناسان واحد کارشناسی خبر اداره کل روابط عمومی، دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مدیرعامل بانک ملت با فعالان بخش خبر روابط عمومی به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش خبرگزاری موج، هادی اخلاقی فیض آثار در این دیدار با اشاره به اهمیت خبر و خبررسانی در جامعه امروزی، خبرنگاری را شغلی سخت و دشوار خواند و افزود: اقناع افکار عمومی با انتشار اخباری به موقع، صحیح، ساده و منطبق با واقعیت، مسوولیت سنگینی است که بر دوش این قشر زحمتکش قرار گرفته است.
وی با قدردانی از فعالان بخش خبر اداره کل روابط عمومی، اظهار داشت: ۱۷ مرداد، برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای بیان اهمیت خبر و خبر رسانی و نیز ارج نهادن به تلاش و مسوولیت خبرنگاران به عنوان پرچمداران وادی قلم و آگاهی است. مدیرعامل بانک ملت تاکید کرد: بدون شک خبرنگاران، تصویرگران زمان خویش‌ و پرچم‌دار تعهد و وظیفه‌اند که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ " آگاهی بخشی " را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.
وی از کارشناسان بخش خبر روابط عمومی درخواست کرد که در شرایط حساس کنونی، با اشراف به موضوعات اقتصادی و بانکی، نسبت به برقراری تعامل مثبت با رسانه ها اقدام و تصویری واقع بینانه از عملکرد ارزشمند کارکنان بانک ملت به عنوان یکی از بزرگ ترین و خوشنام ترین بانک های کشور، در افکار عمومی، ترسیم کنند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی