English

پیام تبریک مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به مناسب روز خبرنگار

سید ضیاء ایمانی مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در پیامی ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را به تمامی تلاشگران عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به مناسب روز خبرنگار

به گزارش خبرگزاری موج، متن این پیام به شرح زیر است:

هفدهم مرداد ماه یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، " روز خبرنگار " نامیده شد تا یادآور مجاهدت های زنان و مردانی حقیقت طلب باشد که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ " آگاهی بخشی " را بر دوش می کشند و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه می کنند.

به تصویر کشیدن واقعیت و حقیقت، رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی از طریق اطلاعات دقیق، تلاشی است ستودنی که در این راه با وجدان، اخلاق و شرافت حرفه ای توام با رعایت احترام به حقوق فردی، حریم و اسرار خصوصی را حفظ می کنید و با رعایت انسانیت مطابق با قوانین ملی و بین المللی حقوق شهرت با معیارهای اخلاقی را مراقبت می نمایید.

شما طلایه داران راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی هستید، مجاهدانی که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب می سازند و در سپهر شهادت و ایثار، ستارگانی جاوید هستند.

گرامیداشت این روز را فرصت مغتنمی دانستم تا حق گویی، حق جویی و پاسداشت قلم را به همه ی خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه، قلم و آزادگان عرصه ی اطلاع رسانی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم.

از ایزد منان برای شما و همه ی مجاهدان و تلاشگران این عرصه توفیق و تداوم هدایت و سعادت و سرافزاری و سربلندی تمنا دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه