English

پیام مهدیان سرپرست بانک توسعه تعاون به بهانه ۱۷ مرداد سالروز گرامیداشت خبرنگار

هفدهم مرداد ماه مصادف است با روز خبرنگار و بهانه ای است برای عرض تبریک و خدا قوت به جامعه خبری. و این که به این بهانه برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی بهروزی و موفقیت در انتشار اخبار صحیح و واقعی را آرزو نمائیم.

پیام مهدیان سرپرست بانک توسعه تعاون به بهانه ۱۷ مرداد سالروز گرامیداشت خبرنگار

به گزارش خبرگزاری موج، خبرنگاری در تمامی جهان از کارهای سخت و بلکه پر خطر شمرده می شود و گرامیداشت این روز یک یادآوری به پاسداشت کوشش های صادقانه مردان و زنان آزاده و شجاعی است که برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار سریع و به موقع اخبار صحیح از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

در دنیای امروز که به دنیای اطلاعات و ارتباطات شهرت یافته است، کسب اخبار موثق و قابل اطمینان در مورد وضعیت سیاسى، اجتماعى، اقتصادی و فرهنگی جامعه و انتشار به موقع آن بسیار هزینه بر و دشوار و گاه با حیات و ممات انسان ها، سر و کار می یابد. پس، خبرنگاری در عین حال که از مشاغل حساس و بسیار ضرورى و حیاتى است به تعهد، تخصص، نکته دانی و موقع شناسی و از همه مهم تر به شجاعت نیاز دارد.

بانک توسعه تعاون روز خبرنگار و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه خبرنگاران، روزنامه نگاران و اصحاب اندیشه تبریک گفته و ضمن آرزوی نیک روزی و سلامت، توفیق بیش از پیش آنان را در انجام رسالت حرفه ای و انسانی خود ظل توجهات حضرت بقیه الله اعظم آرزومند است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه