English

کارت اعتباری کالای ایرانی برای حمایت از تولید داخلی طراحی شده است

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از مجموعه صنعتی انتخاب با اشاره به حمایت این بانک از تولید داخلی گفت: طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی در راستای حمایت از تولید داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.

کارت اعتباری کالای ایرانی برای حمایت از تولید داخلی طراحی شده است

به گزارش خبرگزاری موج، سید ضیاء ایمانی مدیر عامل بانک در این بازدید با اشاره به همکاری بانک مهر اقتصاد با گروه صنعتی انتخاب، اظهار کرد: امیدواریم با ارائه تسهیلات مناسب و افزایش سطح تعاملات دو مجموعه، بتوانیم بیش از گذشته از تولید داخلی حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه بهای تمام شده پول در شبکه بانکی در وضعیت مناسبی قرار ندارد، افزود: در حال حاضر برخی از بانک ها دارای منابع ارزان قیمت دولتی هستند در حالیکه بانک مهر اقتصاد یک بانک خصوصی است و نرخ تمام شده پول در آن بالاست اما با این وجود تلاش می‌کنیم تا تسهیلات مناسبی را برای حمایت از تولید ارائه دهیم.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد بیان کرد: سودی که بانک از محل ارائه تسهیلات به بخش تولید کسب می‌کند، یکی از پاکترین درآمدهاست چراکه این درآمد در مسیر ایجاد اشتغال، افزایش تولید و ایجاد ثروت و ارزش افزوده تحصیل می شود.

وی با اشاره به نگرانی‌های رهبر معظم انقلاب از وضعیت تولید و اشتغال، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری انتظار دارند بانک‌ها برای تقویت تولید داخلی و ایجاد اشتغال در کشور با تمام امکانات به میدان بیایند که این دغدغه در بانک مهر اقتصاد به ویژه در بخش تولید لوازم خانگی ایرانی با ارائه راهکارهای مختلفی پیگری شده است.

ایمانی با تأکید بر مزایای طرح کارت خرید اعتباری کالای ایرانی در بانک مهر اقتصاد، افزود: ضروری است برای تداوم طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی، بسته‌های جدید و مناسب تری طراحی شود تا عموم مردم بتوانند به صورت فراگیرتر از این خدمات استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد برای تأمین مالی و ارائه تسهیلات در راستای حمایت از تولید داخلی مصمم است، تصریح کرد: بی شک تأمین سرمایه در گردش واحدهای صنعتی و حمایت بانک از تولید داخلی، در تحقق اقتصاد مقاومتی مؤثر است.

در ادامه، دیانی – مدیر عامل گروه صنعتی انتخاب - با تقدیر از همکاری‌ بسیار مناسب بانک مهر اقتصاد در همراهی با تولید بیان کرد: تلاش بسیار زیادی برای اجرای طرح خرید اعتباری کالای ایرانی در بانک مهر اقتصاد و گروه صنعتی انتخاب انجام شده است که امیدواریم سایر بنگاه های اقتصادی نیز تدابیر مناسبی برای حمایت بیشتر از تولید داخلی به عمل آورند.

وی گفت: کارت اعتباری خرید کالای ایرانی جزء طرح‌های ممتاز شبکه بانکی است که با تلاش بانک مهر اقتصاد کلید خورد و در حال حاضر بانک‌های دیگر نیز خواهان به کارگیری آن هستند.

گفتنی است مدیر عامل بانک مهر اقتصاد با همراهی معاون امور مناطق، معاون اعتبارات و بین الملل، مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت و رئیس اداره امور شعب استان اصفهان از قسمت‌های مختلف خطوط تولید گروه صنعتی انتخاب بازدید کردند.

همچنین همزمان با سفر مدیر عامل به استان اصفهان، ساختمان جدید شعب بهارستان، بلوار کشاورز و ارتش افتتاح و به بهره برداری رسید.

ایمانی در حاشیه مراسم افتتاحیه این شعب اظهار کرد: بانک مهر اقتصاد در راستای تکریم ارباب رجوع ساختمان جدید این شعب را احداثنموده تا با ایجاد اماکن مناسب بتواند محیطی آرام برای مشتریان و کارکنان فراهم کند و کارکنان در این محیط بتوانند با سرعت بیشتر نسبت به انجام امور مراجعین و مشتریان بپردازند.

وی افزود: در احداثساختمان این شعب تلاش شده تا از اجناس و کالاهای با کیفیت داخلی استفاده شود و استانداردهای ساختمان سازی و سایر ملاک‌های یک شعبه مناسب در آن رعایت شود.

ایمانی گفت: بانک مهر اقتصاد علاوه بر توجه به اهمیت ساخت ساختمان های مناسب برای شعب سراسر کشور، تلاش می کند با برگزاری دوره های آموزشی، سطح دانش تخصصی کارکنان را افزایش دهد تا کارکنان با ارائه خدمات مناسب و در خور شان مردم و مشتریان، بتوانند خدمات شایسته ای را به آن ها ارائه دهند.

وی گفت: بانک مهر اقتصاد در سال های اخیر با جذب سپرده های سرگردان اقدام به پرداخت تسهیلات هدفمند کرده که موجبات رضایتمندی هر چه بیشتر از عملکرد بانک را در پی داشته است.

وی در حاشیه افتتاح این سه شعبه ضمن گفتگو با همکاران در جریان وضعیت شغلی و کاری آنان قرار گرفت و به بررسی نقطه نظرات کارکنان در حوزه های مختلف بانک پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه