English

هر شهرک صنعتی باید یک مرکز لجستیک داشته باشد

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران با تأکید بر این‌که شهرک‌های صنعتی باید خدمات مطلوبی در زمینه آماد و پشتیبانی به صنعتگران ارائه دهند، گفت: در این راستا لازم است در هر شهرک یک مرکز لجستیک داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی تهران، محمدرضا قاهری بدر در نشست کارگروه آمار شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تهران بر اهمیت آموزش در سطح مدیران شهرک‌های صنعتی تأکید کرد و افزود: اگر مدیری اطلاعات لازم را در مورد کار خود نداشته باشد، به‌جای برخورد حذفی سعی می‌کنیم با آموزش و سامانه پایش مدیران، او را به سطح استاندارد برسانیم.

وی اضافه کرد: البته اصل قضیه، کسب و کار است که باید چرخ آن بچرخد؛ اما در زیربنا و مقدمات هنوز مشکل وجود دارد و این وظیفه ماست که این زیربناها را فراهم کنیم.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران خاطرنشان کرد: باید شرایط را طوری مهیا کنیم که واحدهای صنعتی، ورودی‌های اطلاعاتی درستی به ما ارائه دهند و در این زمینه به آموزش نیروهای انسانی احتیاج داریم.

قاهری بدر با تأکید بر اهمیت آموزش در حوزه‌های مختلف شهرک‌های صنعتی گفت: با هدف‌گذاری آموزش برای آموزش مخالفم و در سیستم مدیریت شهرک‌های صنعتی، مجوز آموزشی که صرفاً برای ارائه مدرک باشد را نخواهیم پذیرفت؛ بلکه آموزش باید به نحوی باشد که نتایج آن در امور دیده شود.

وی با اشاره به این‌که ما شفافیت را بالاترین اولویت در کار خود قرار داده‌ایم، از مدیران شهرک‌های صنعتی نیز خواست تا هر چقدر می‌توانند، شفاف‌تر عمل کنند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران افزود: اگر ایرادی هست، کمک کنیم تا ایرادات برطرف شود و اجازه ندهیم کار به جایی برسد که از ما ایراد بگیرند و نتوانیم دفاع کنیم.

قاهری بدر اضافه کرد: ما در شهرنشینی از همدیگر خبر داریم؛ چون نیاز هست که همدیگر را بهتر بشناسیم. بر همین اساس، در شهرک‌های صنعتی نیز همین نیاز احساس می‌شود.

وی ادامه داد: متأسفانه به‌علت عدم توجه به این موضوع در شهرک‌های صنعتی، واحدهای تولیدی وجود داشتندکه به مدت ۱۰ سال ماده اولیه را از مسیرهای دوردست تهیه می‌کردند و این درحالی بود که همین مواد در همان شهرک هم موجود بوده است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران در پایان بر حل این مشکلات با فراهم کردن زیربناهای معنوی و مادی لازم در شهرک‌های صنعتی تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه