English

مشتری مداری از اولویت های بانک مهر اقتصاد است

معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان البرز و نشست با مدیران و روسای شعب استان، مشتری مداری را از اولویت های بانک عنوان کرد.

مشتری مداری از اولویت های بانک مهر اقتصاد است

به گزارش خبرگزاری موج، جواد حاجی مزدارانی – معاون امور مناطق - از شعب طالقانی جنوبی، میدان مادر، توحید و ملاصدرا بازدید به عمل آورد و ضمن گفتگو و تبادل نظر با همکاران، وضعیت کلی شعب را مورد بررسی قرار داد.

معاون امور مناطق با تاکید بر اینکه بانک پویای مهر اقتصاد، تعهد خود به اقتصاد مقاومتی را محقق کرده است، افزود: این بانک با تکیه بر توانایی و تخصص کارکنان خود توانسته است اعتماد مردم را جلب نماید که این امر باعثبیشتر شدن مسئولیت ما می شود چرا که باید پاسخگوی اعتماد سپرده گذاران باشیم و سرمایه آن ها را در مسیر مناسب مصرف نمائیم.

مزدارانی در ادامه با تاکید بر این که بهره وری نیروی انسانی در هر سازمانی از ارکان اصلی پیشرفت محسوب می شود، افزود: مشتری مداری از اولویت های بانک مهر اقتصاد است لذا باید خدمت به مردم را وظیفه اصلی خود بدانیم و تمام تلاش خود را در این مسیر به کار گیریم.

وی با تاکید بر توجه به بازار هدف، افزود: روسای شعب باید از قدرت ریسک بالایی برخوردار باشند تا بتوانند در مواقع حساس با اتخاذ تصمیم مناسب، بانک را در راستای تحقق اهدافش، کمک نمایند.

در ادامه پیمان موحد–رئیس اداره امور شعب استان البرز - ضمن ارائه گزارش از وضعیت شعب استان و تشکر از زحمات تمامی همکاران، گفت: بانک مهر اقتصاد استان البرز با استفاده از راهکارهای علمی و عملی در جهت تحقق هر چه بهتر اهداف بانک گام برداشته و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهدکرد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه