English

برگزاری نوبت دوم مجمع عمومی عادی سالیانه بانک ملت در روز ۱۳ مرداد

نوبت دوم مجمع عمومی سالیانه بانک ملت برای بررسی و تصویب صورت های مالی این بانک در مقطع زمانی منتهی به پایان اسفندماه سال ۹۵ در روز ۱۳ مردادماه سال جاری برگزار می شود.

برگزاری نوبت دوم مجمع عمومی عادی سالیانه بانک ملت در روز ۱۳ مرداد
به گزارش خبرگزاری موج، هیات مدیره این بانک در اطلاعیه ای از سهامداران دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه(نوبت دوم) که در ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه ۱۳ مردادماه سال جاری در محل سالن اندیشه تالار حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود، حضور پیدا کنند.
بر اساس این گزارش، دستور کار این جلسه، استماع گزارش هیأت مدیره درخصوص عملکرد سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه سال ۱۳۹۴، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی درباره عملکرد بانک در دوره مالی یاد شده، بررسی و تصویب صورت های مالی منتهی به همین مقطع، تصمیم گیری درباره تقسیم سود، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال مالی ۱۳۹۵ و تصویب حق الزحمه آنها، تعیین پاداش اعضای هیات مدیره برای عملکرد سال مالی ۱۳۹۴، تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیات مدیره برای سال مالی ۱۳۹۵، تعیین روزنامه های کثیرالانتشار جهت درج آگهی های بانک و سایر مواردی خواهد بود که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه است.
بر اساس این اطلاعیه، محل برگزاری مجمع سالن اندیشه تالار حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی واقع در تهران، خیابان حافظ، نبش خیابان سمیه، تعیین شده است.
سهامداران یا نمایندگان قانونی آنها می توانند برای دریافت برگه ورود به جلسه از روز ۱۰ تا پایان وقت اداری روز ۱۱ مردادماه ۱۳۹۵ به اداره امور سهام بانک ملت واقع در تهران، خیابان ولی عصر(عج)، بالاتر از تقاطع انقلاب، شماره ۱۴۴۳، ساختمان اداره کل امور مالی این بانک، طبقه همکف مراجعه کنند.
همراه داشتن اصل و کپی کارت ملی برای اشخاص حقیقی و همچنین شناسه ملی و شماره ثبت شرکت به همراه اصل و کپی کارت ملی برای نمایندگان اشخاص حقوقی، جهت صدور برگه ورود و حضور در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بانک ملت، ضروری است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه