English

افتتاح واحد تولیدی سازه‌های بتنی با حمایت بانک آینده در استان البرز

با حمایت بانک آینده، واحد تولیدی قالب‌ های ماندگار سازه‌های بتنی با ظرفیت ۱۲,۰۰۰(دوازده هزار) تن در سال، در استان البرز به بهره‌ برداری رسید.

افتتاح واحد تولیدی سازه‌های بتنی با حمایت بانک آینده در استان البرز

به گزارش خبرگزاری موج، به‌ منظور تحقق شعار سال جاری مبنی بر «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، با اتخاذ سیاست‌ های تأثیرگذار و اجرای برنامه‌ های عملیاتی، در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و به‌ تبع آن، کمک به اشتغال پایدار، به‌ ویژه در جهت حمایت از واحدهای خرد و متوسط، به‌ عنوان وظایف اصلی خود، گام‌های اساسی برداشته است.

بر همین اساس، روز پنج‌شنبه ۳۱ تیرماه سال ۱۳۹۵، واحد تولیدی شرکت ابنیه مقاوم آریا در حوزه تولید قالب‌های ماندگار سازه‌های بتنی، با استفاده از تسهیلات بانک آینده و با حضور استاندار، فرماندار، رییس مرکز سرمایه‌گذاری خارجی و رییس امور مالیاتی استان البرز، به‌ همراه دیگر مقامات و مسؤولان استان افتتاح گردید

بدیهی است؛ ایجاد چنین واحدهای تولیدی، ضمن رشد تولید و عرضه، باعثجلوگیری از خروج ارز و مواد اوّلیه و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار، درآمدزایی، صادرات و رونق بازرگانی و بی‌نیازی کشور خواهد شد. شایان ذکر است؛ با بهره برداری از این طرح، در حال حاضر، زمینه اشتغال ۲۵ نفر فراهم گردیده است که با توجه به پیش‌بینی مجری طرح، این تعداد در آینده‌ای نزدیک به ۸۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه