English

میزان تولید شیر در ورامین پدیده نادری محسوب می شود

فرماندار ورامین گفت: ورامین در حوزه کشاورزی از ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است که به عنوان نمونه، ۱۰۰ هزار تن شیر در این منطقه تولید می شود که پدیده ای نادر به حساب می آید.

میزان تولید شیر در ورامین پدیده نادری محسوب می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، محمدرضا یوسفی گفت: ورامین در حوزه کشاورزی از ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است که به عنوان نمونه، ۱۰۰ هزار تن شیر در این منطقه تولید می شود که پدیده ای نادر به حساب می آید.

فرماندار ورامین یادآور شد: تولید حدود ۸۰۰ هزار تن محصول کشاورزی در بخش های مختلف، نشان دهنده ظرفیت شهرستان ورامین در حوزه اقتصاد مقاومتی است.

یوسفی ادامه داد: شهرستان ورامین از حوزه تولید محصولاتی نظیر مرغ، تخم مرغ، لبنیات، صیفی جات، گندم، گوشت قرمز، پسته و غیره دارای ظرفیت های بالایی است و بسیاری از مسئولان از این پتانسیل و استعداد بی خبر هستند.

وی با اشاره به کمبود منابع آبی در بخش کشاورزی ورامین متذکر شد: بر اساس آمارها، حدود ۸۴ هزار هکتار زمین مستعد کشت در منطقه وجود دارد که تنها در ۳۶ هزار هکتار آن کشت صورت می پذیرد و مابقی آن بلااستفاده مانده است.

یوسفی با اشاره به ضرورت معرفی هر چه بیشتر و مطلوب تر ورامین به مردم ایران تأکید کرد: ورامین را نباید فقط با ۱۵ خرداد سال ۴۲ شناخت و باید برندهای جدیدی از ورامین را به کشور معرفی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه