English

واریز ۹۰ میلیارد تومان به حساب شرکت مشترک ایران و پژو

مدیرعامل ایران‌خودرو از واریز ۹۰ میلیارد تومان به حساب شرکت مشترک ایران و پژو خبر داد و گفت: با عملیاتی شدن قرارداد مشترک ایران خودرو و پژو فرانسه، نخستین محصول مشترک اسفند وارد بازار می‌شود.

واریز ۹۰ میلیارد تومان به حساب شرکت مشترک ایران و پژو

به گزارش خبرگزاری موج، هاشم یکه‌زارع گفت: دیروز ۴۵ میلیارد تومان از طرف شرکت پژو و ۴۵ میلیارد تومان از طرف ایران خودرو به حساب مشترک واریز شد و به این ترتیب کار مشترک دو شرکت در قالب شرکت ایکاپ آغاز شد.همچنین شرکت ایکاپ با سرمایه گذاری مشترک ۵۰ - ۵۰ ایران خودرو و پژو تاسیس شده است و طبق قرارداد که با انتقال فناوری جدید از طرف پژو به ایران همراه خواهد بود نخستین محصول مشترک این دو شرکت اسفند امسال وارد بازار می شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به رایزنی های انجام شده برای مشارکت با دیگر شرکت های معتبر خودروسازی نیز گفت: تاکنون با شش شرکت مذاکراتی انجام شده است که دو قرارداد در مراحل نهایی قرار دارد.البته نام شرکت های طرف قرارداد در آینده اعلام می شود.

وی با اشاره به تلاش های انجام شده برای دستیابی به بازارهای جدید صادراتی تصریح کرد: با تلاش های انجام شده میزان صادرات خودرو در سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ دو برابر شده است. یکی از موارد مهم در قرارداد کار مشترک با پژو اختصاص حداقل ۳۰ درصد از محصولات تولیدی در بازار منطقه ای پژو است که این مهم نقش مهمی در توسعه صادرات خودرو خواهد داشت.

یکه‌زارع گفت: پژو ۲۰۷ صندوق دار اتوماتیک ساخت داخل بهمن امسال به بازار می آید.این خودرو فردا به طور رسمی رونمایی می شود، قیمت پژو ۲۰۷ صندوقدار ساخت داخل را زیر ۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.این محصول با قطعات داخلی و بدون اتکا به پژو تولید شده است؛ پژو ۲۰۷ هاچ بک با اتکای به توان داخلی تولید شده است که این خودرو نیز قرار است با قیمت حدود ۴۰ میلیون تومان شهریور امسال به بازار عرضه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه