English

اختلاف آذربایجان و ارمنستان بر توافقنامه کریدور خلیج فارس بالا می گیرد

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که طی ۱۰ ماه اخیر هیچگونه نقدینگی به سازمان راهداری تخصیص نیافته است، گفت: عدم حضور آذربایجان در نشست بلغارستان به معنی کناره‌گیری از توافقنامه کریدور خلیج فارس - دریای سیاه نیست.

اختلاف آذربایجان و ارمنستان بر توافقنامه کریدور خلیج فارس بالا می گیرد

به گزارش خبرگزاری موج، داوود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: ‌ شرایط تخصیص بودجه عمرانی کشور برای تمام نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی یکسان است و سازمان راهداری نیز از این قائله مستثنی نبوده به طوری که در ۱۰ ماه اخیر هیچگونه تخصیص اعتبار و دریافتی نقدی نداشته است.

وی با بیان این‌که «سهم پروژه‌های راهداری در زمان توزیع اسناد خزانه حدود ۱۱ درصد بوده و بیشترین سهم به پروژه‌های زیرساختی اختصاص یافته است» گفت: با استفاده از اسناد خزانه بخشی از دیون به پیمانکاران پرداخت شد و ادارات کل راه و شهرسازی نیز از طریق منابع مالی سازمان تغذیه شدند. کشاورزیان تصریح کرد: یکی از مشکلات پروژه‌های راهداری، قرارنگرفتن آنها در سفرهای مقامات عالی رتبه کشور است. به همین خاطر پروژه‌های راهداری در زمان تصویب بودجه در مضیقه بیشتری قرار می گیرند. معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص نشست کریدور خلیج فارس - دریای سیاه و مخالفت آذربایجان پیش از شروع جلسه در صوفیا بلغارستان، اظهار کرد: عدم حضور آذربایجان در نشست بلغارستان به معنی کناره‌گیری از توافقنامه کریدور خلیج فارس - دریای سیاه نیست، بلکه بنابر دلایل سیاسی و حضور نماینده کشور ارمنستان در جلسه بوده است. به گفته کشاورزیان، اجلاس بلغارستان برای بررسی و انجام امور سطح کارشناسی برگزار شد و در این مقطع هیچ چیز امضا نمی‌شود بلکه امضای اسناد پس از نهایی شدن توسط وزرای حمل و نقل کشورهای عضو کریدورخلیج فارس - دریای سیاه انجام می‌شود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی