English

شاخص کل بورس در معاملات امروز رشد ۱۰۵ واحدی داشت

در اولین روز از معاملات این هفته بورس اوراق بهادار تهران، شاخص کل توانست ۱۰۵ واحد رشد کرده و از سقف ۷۷ هزار و ۸۰۰ واحد عبور کند.

شاخص کل بورس در معاملات امروز رشد ۱۰۵ واحدی داشت

به گزارش خبرگزاری موج، شاخص بورس اوراق بهادار تهران امروز پس از افت‌وخیزهای فراوان ۱۰۵ واحد رشد کرد و به تراز ۷۳ هزار و ۸۶۸ واحدی رسید. شاخص بازار شناور با ۶۶ واحد رشد به رقم ۸۲ هزار و ۳۹۲ واحدی رسید و همچنین شاخص بازار اول و دوم به ترتیب ۱۰۱ و ۶۶ واحد رشد کرده است.

ارزش معاملات امروز به رقم ۲۱۶ میلیارد و ۹۶۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۹۷۲ میلیون و ۳۲۴ هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله طی نزدیک به ۶۰ هزار نوبت دادوستد شد.

نمادهای معاملاتی ایران ترانسفورماتور، پتروشیمی جم، سرمایه‌گذاری ساختمان ایران و نوسازی و ساختمان تهران در معاملات امروز متوقف شد.

نمادهای معاملاتی پالایش نفت بندرعباس، معدنی و صنعتی چادرملو و پالایش نفت اصفهان بیشترین تاثیر را روی افزایش نماگر بازار داشتند و همچنین خودروسازی سایپا، بانک ملت و گروه مپنا از نمادهایی بودند که سعی کردند شاخص کل را پایین بکشند.

نماد معاملاتی شرکت‌های حاشیه پارس، فرآوری مواد معدنی ایران و کالسیمین بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند، همچنین نماد شرکت‌های مهندسی نصیر ماشین، کنتورسازی ایران و کابل البرز شاهد بیشترین کاهش قیمت در سهام بودند.

آیفکس نیز امروز چهار واحد رشد کرد و به رقم ۷۷۰.۸ رسید. ارزش معاملات فرابورس به رقم ۱۵۳ میلیارد و ۶۰۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن بیش از ۱۰ میلیارد سهم و اوراق قابل معامله در ۲۳ هزار و ۳۳۵ نوبت معامله بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه