English

دستور معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به روسیه

نشست بررسی راهکارهای تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به روسیه و کشورهای CIS با حضور معاون توسعه امور تولیدی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، مدیرعامل بانک توسعه صادرات و نماینده بانک توسعه تعاون به میزبانی مدیرعامل بانک کشاورزی برگزار شد.

دستور معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به روسیه

به گزارش خبرگزاری موج، در این نشست سیدحمید پورمحمدی، معاون توسعه امور تولیدی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با اشاره به ضرورت حمایت از تولید صادرات محور، تسهیل شرایط و فراهم سازی امکانات برای صادرکنندگان محصولات کشاورزی، تاکید کرد: با عنایت به نام‌گذاری سال جاری با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت اقدام عملی در این راستا، نیاز جدی وجود دارد که سیاست های تدوین شده دولت تدبیر و امید در این خصوص با کمترین زمان ممکن عملیاتی و پیاده‌سازی شود. وی افزود: لازم است از همفکری حوزه های مختلف وزارت جهادکشاورزی نیز استفاده کرد.

در بخش دیگری از این نشست، مرتضی شهیدزاده، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با تاکید بر تشکیل ستاد ویژه اقتصاد مقاومتی در این بانک گفت: بانک کشاورزی همواره عمل به تکالیف تعیین شده از سوی رهبری و اجرای برنامه‌های دولت تدبیر و امید را وظیفه مهم و جدی خود می‌داند. وی که پیش‌تر در راس هیاتی برای بسترسازی در خصوص ایجاد کانال ارتباطات مالی بین ایران وCISبا محوریت بانک کشاورزی به روسیه سفر کرده بود، ضمن تشریح برنامه‌های بانک کشاورزی در این راستا اظهار داشت: بانک کشاورزی به منظور استفاده مناسب از شرایط به‌وجود آمده در افق پساتحریم به منظور بهبود روابط تجاری ایران با روسیه در زمینه کشاورزی و صنایع وابسته، برنامه ریزی جدی انجام داده‌است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی