English

قدردانی کمیته امداد از حمایت بانک صادرات ایران در کمک به اشتغالزایی مددجویان

​رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانک صادرات ایران به پاس حمایت و تلاش چشمگیر این بانک برای کمک به ایجاد اشتغال مددجویان و رفع محرومیت از جامعه قدردانی کرد.

قدردانی کمیته امداد از حمایت بانک صادرات ایران در کمک به اشتغالزایی مددجویان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سید مرتضی بختیاری گفت: مساعدت‌های بانک صادرات ایران برای جذب مطلوب منابع قرض‌الحسنه نقش مهمی در ایجاد اشتغال مولد و استقلال اقتصادی خانواده‌های نیازمند ایفا کرده و این تلاش‌ها شایسته قدردانی است.

وی افزود: توانمندسازی محرومین مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)، تقویت خودباوری در خانواده‌های نیازمند و همچنین توسعه اشتغال برای جامعه هدف در اولویت برنامه‌های این نهاد است که مساعدت بانک صادرات ایران و جذب مطلوب منابع قرض‌الحسنه موجب ایجاد اشتغال مولد و استقلال اقتصادی خانواده‌های نیازمند شده است.

بختیاری با بیان اینکه خدمت به محرومین و نیازمندان و احیای امید و شوق زندگی در جان‌های رنجدیده، توفیق بزرگی از جانب خداوند رحمان به بندگان است، افزود: به مصداق حدیث شریف «من لم یشکرالمنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل»، از بانک صادرات ایران به پاس حمایت‌های شایان توجه و تلاش چشمگیر برای جذب تسهیلات بانکی و ایجاد اشتغال مددجویان، نیازمندان و رفع محرومیت از جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانک صادرات ایران قدردانی می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی