English

جشنواره مشتریان شتابی بانک ایران زمین

جشنواره مشتریان شتابی خدمات بانکداری الکترونیک بانک ایران زمین، ویژه نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از ۲۰ تا ۲۳ تیر ۱۳۹۵ آغاز می شود.

جشنواره مشتریان شتابی بانک ایران زمین
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این طرح که به مناسبت برگزاری نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه راه اندازی شده است، بازدید کنندگان از غرفه بانک و مراجعه کنندگان به سایت باشگاه مشتریان بانک ایران زمین می توانند در طول مدت ۴ روز برگزاری نمایشگاه با ورود به صفحه جشنواره در وب سایت باشگاه مشتریان ضمن رویت امتیاز کارت بانکی خود(کلیه کارت های شبکه شتاب بانکی)، در قرعه کشی این طرح شرکت کنند.
مشتریان شتابی خدمات بانکداری بانک ایران زمین می توانند علاوه بر شرکت در قرعه کشی ویژه نمایشگاه در صورت افتتاح حساب نزد یکی از شعب بانک ایران زمین، ۱۵۰۰ امتیاز تشویقی جهت شرکت در قرعه کشی های باشگاه مشتریان دریافت کنند. درضمن مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک بانک ایران زمین می توانند با انجام تراکنش های مختلف از طریق دستگاه های ATM بانک ایران زمین با افزایش امتیاز شانس خود را در دریافت جایزه افزایش دهند. دارنده هر کارت شتاب بانکی که هستید با مراجعه به سایت باشگاه مشتریان یا غرفه بانک ایران زمین در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه حضور خود را در قرعه کشی ویژه نمایشگاه به ثبت رسانید.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه