English

ارزش معاملات امروز فرابورس ۹۴۰ میلیارد ریال شد

در معاملات ۱۹ تیر‌ماه بالغ بر ۱۰۲ میلیون ورقه بهادار در ۱۳ هزار نوبت دادوستد شد و ارزش آن به ۹۴۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال رسید.

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، در معاملات ۱۹ تیر‌ماه بالغ بر ۱۰۲ میلیون ورقه بهادار در ۱۳ هزار نوبت دادوستد شد و ارزش آن به ۹۴۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال رسید.

شاخص کل فرابورس با افت ۳ واحدی نسبت به روز معاملاتی قبل، رقم ۷۸۰٫۶۹ واحد را نمایش داد؛ نماد پالایش نفت تهران و ذوب آهن اصفهان بیشترین تاثیر منفی را بر وضعیت شاخص گذاشتند.

بیشترین حجم و ارزش معاملات در روز جاری متعلق به نماد ذوب آهن اصفهان با ۸ میلیون و ۲۲۰ هزار سهم به ارزش ۲۱ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال بود.

در بازار اول، ۱۰ میلیون و ۳۷۰ هزار اوراق بهادار به ارزش ۱۹ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال داد و ستد شد که طی آن بالاترین حجم معاملات به نام تابان هور ثبت شد. همین طور، ۴۰ میلیون و ۵۲۰ هزار اوراق بهادار در بازار دوم به ارزش ۱۰۱ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات این بازار مربوط به ذوب آهن اصفهان بود.

امروز اوراق مشارکت گل گهر با معاملاتی به ارزش ۸۵ میلیارد ریال در صدر بالاترین حجم و ارزش معاملات اوراق با درآمد ثابت قرار گرفت. همچنین در نمادهای اسناد خزانه اسلامی در مجموع بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال مبادله انجام شد.

در میان ETF ها، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان، بیشترین حجم و ارزش معاملات را ثبت کرد و ارزش معاملات این صندوق امروز به ۹ میلیارد ریال رسید.

طبق این گزارش، نماد شرکت‌های تدبیرگران فارس و خوزستان، توکا رنگ فولاد سپاهان و آهن و فولاد ارفع بیشترین افزایش قیمت و نماد شرکت‌های زغال سنگ پروده طبس، روی زنگان و ذوب آهن اصفهان بالاترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

همچنین‏ اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن در روز یکشنبه در اغلب نمادها با کاهش قیمت مواجه و در بازه ۸۹۳ تا ۹۱۲ هزار ریال معامله شد و بیشترین افزایش قیمت مربوط به نماد مرداداماه ۹۳ بود.

در روز جاری شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت صنعتی مینو پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم بودیم و نمادهای معاملاتی شرکت سیمان لار سبزوار جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت دوم صاحبان سهام و شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم صاحبان سهام در روز دوشنبه متوقف شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه