English

ارتباطات موبایل تنها امکانات روستای مورانی پلدختر

روستای سیل زده مورانی پل دختر در حال حاضر تنها امکاناتی که دارد دسترسی به ارتباطات تلفنی همراه اول است که به تازگی از سوی همراه اول برای آن ها متصل شده است.

ارتباطات موبایل تنها امکانات روستای مورانی پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، با وجود اینکه بیش از یک هفته از سیل لرستان می گذارد، اما هنوز مسیر ارتباطی بسیاری از روستاها مسدود است، برای نمونه پل ارتباطی جاده روستای مورانی در توابع بخش مرکزی شهرستان پل‌دختر استان لرستان در اثر سیل تخریب و هم اکنون از سمت خرم آباد مسدود است، ولی در بخش های که قابلیت تعمیر داشته با ایجاد جاده های خاکی امکان دسترسی به این روستا فراهم شده است. در این روستا که بعد از بحران سیل فاقد برق و گاز بوده شرکت ارتباطات سیار ایران ( همراه اول ) با ابجاد یک سایت پورتابل + دیزل ژنراتور و لینک ماهواره توانسته ارتباط را برای روستائیان فراهم کند.

برقرار همین ارتباطات تلفنی روستا باعث ایجاد دلگرمی و خوشحالی روستائیان شده است، در همین راستا فلیمی در شبکه های اجتماعی نیز دست به دست می شود که مردم این روستا از همراه اول تشکر می کنند، چراکه در شرایط کنونی آب و برق این روستا نیز قطع است.

این روستا در مسیر پلدختر - خرم‌آباد و در ۱۵ کیلومتری پلدختر واقع شده و دارای آب و هوای معتدل در زمستان و گرم در تابستان است. بیش تر منبع درآمد اهالی این روستا از طریق کشاورزی و دامپروری است. دارای پوشش جنگلی غالب درخت بلوط، بنه (کلین)، بادام… بوده که در حاشیه رودخانه کشکان قرار دارد، به همین دلیل کشاورزی رونق بسیاری دارد و هم چنین در مجاورت آن یک چاه نفت و گاز طبیعی وجود دارد که به پالایشگاه کرمانشاه پمپاژ می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه