English

جوابیه ایرانسل به گزارش«ماهیگیری اپراتور زرد از آب گل‌آلود سرویس‌های ارزش افزوده»

ایرانسل در پاسخ به خبر منتشر شده با عنوان «ماهیگیری اپراتور زرد از آب گل‌آلود سرویس‌های ارزش افزوده» در تاریخ 1398/01/19 جوابیه خود را به خبرگزاری موج ارسال کرد.

جوابیه ایرانسل به گزارش«ماهیگیری اپراتور زرد از آب گل‌آلود سرویس‌های ارزش افزوده»

به گزارش خبرگزاری موج، در پاسخ به خبر منتشر شده با عنوان «ماهیگیری اپراتور زرد از آب گل‌آلود سرویس‌های ارزش افزوده» در تاریخ 1398/01/19 با احترام موارد زیر به استحضار می‌رسد: 

ایرانسل طی هماهنگی‌های انجام شده با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به منظور ساماندهی فضای ارایه خدمات ارزش افزوده از طریق شرکت‌های همکار بوده و از هرگونه اقدام در این حوزه با هدف تأمین حقوق مشترکان خود استقبال می‌کند. در مورد اشاره شده، ارایه خدمات ارزش افزوده با محوریت قرعه کشی و اهدای جوایز بزرگ لازم به نظر می‌رسد موارد زیر یادآوری شوند:

1- ایرانسل به منظور تحقق شعار «تجربه یک زندگی دیجیتال» و لزوم ایجاد حس تعامل با مشترکان خود در راستای استفاده از خدمات ارزش افزوده و نه لزوماً عضویت صرف، اقدام به سیاست‌گذاری در حوزه‌های مختلفی مانند تسهیم درآمد، نوع خدمات و همکاری با شرکت های مختلف  براساس Engagement  مشترکان خود کرده است و ارائه خدمات جدید بر محور قرعه کشی را از ابتدای دی ماه سال 1397 (نزدیک به چهار ماه قبل) متوقف کرده است. 

2- تمام پیام‌های استناد شده به آنها مربوط به دانلود برنامه‌ای خاص مثل لنز یا برنامه‌های کاربردی دیگر است که از این قاعده مستثنی هستند چرا که هر استارت‌آپی می‌تواند برای دانلود برنامه‌ای قرعه‌کشی مدنظر خود را داشته باشد و این رویه جاری برای دانلود اپلیکیشن‌ها و همچنین فروش محصولات مختلف در کشور است. بدیهی است که دانلود برنامه به معنای اشتراک فرد در خدمات ارزش افزوده نیست.

3- همانطور که در متن اطلاعیه آورده شده است، لازم به تأکید است که ایرانسل خدمات جدیدی را متوقف کرده است که تمرکز آن‌ها برروی «قرعه‌کشی» است و  لذا ممکن است بعضی از خدمات که دارای قرعه کشی بوده‌اند و هنوز زمان قرعه کشی آنها نرسیده است، تبلیغات موردی داشته باشند. در این موارد نیز پس از پایان موعد قرعه کشی، قرعه کشی جدید انجام نخواهد شد. 

4- هدف ایرانسل از ارائه خدمات دیجیتال، امکان ایجاد زندگی بهتر از طریق بسترهای دیجیتالی برای کاربران خود است و همچنین همواره تلاش کرده است تمام فعالیت‌ها و سیاست‌گذاری‌های خود را در این راستا اعمال کند و از هرگونه اقدامی که منجر به کاهش اعتماد مشترکان و کاهش رضایت‌مندی آنها باشد، اجتناب کند. 

همچنین ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری همواره از تمام صاحب‌نظران و اندیشمندان و شرکت‌های دانش بنیان که میتوانند این شرکت را در مسیر ایجاد زندگی دیجیتالی بهتر برای مشترکان در حوزه های مختلف شامل آموزش، بهداشت، مدیریت بحران، سرگرمی ، بازی، سبک زندگی و ... یاری کنند، دعوت به همکاری می‌کند.  

روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی