English

الگوسازی همراه اول برای حمایت از تولید ملی

اپراتور همراه اول پویش تامین هدایای تبلیغاتی نوروزی از تولیدات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را در راستای مسئولیت اجتماعی و مشارکت در کمپین حمایت از روستای درک را با هدف الگوسازی در دستور کار قرارداده است

الگوسازی همراه اول برای حمایت از تولید ملی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، چند روز پیش آذری جهرمی وزیر ارتباطات در شبکه اجتماعی اینستاگرام خود نوشته بود « بیایید به جای خرید هدایا برای مدیران دستگاه ها یا تبلیغات، امکانات حداقلی را برای روستای بی نظیر گردشگری درک فراهم کنیم تا اقتصاد مردم عزیز آنجا رونق گیرد و به درک رفتن یک سفر جذاب شود». از این رو همراه اول ضمن مشارکت در این کمپین، پویش مستقلی را با هدف الگوسازی و حمایت از تولیدات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در دستور کار قرار داده است که یک هدف آن نمایش اهمیت حمایت از اقشار ضعیف جامعه به ویژه در شرایط سخت تحریم ها است، هم اینکه از تولیدات ملی که پیش از این در نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب عنوان شده بود مورد توجه سایر سازمان ها و نهادها قرار گیرد. به عبارت دیگر هر ساله در آستانه سال جدید، اقلام تبلیغاتی از سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف، تهیه می شود، از این رو شرکت همراه اول با ابتکاری در رراستای الگوسازی برای سایر بنگاه ها و سازها ها باشد خرید تولیدات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را در دستور کار قرار داده است و قصد دارد این پویش را ادامه دار کند.

در واقع همراه اول به دنبال پویش خرید اقلام تبلیغاتی از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد است تا با حمایت از اقشار ضعیف جامعه در راستای مسئولیت اجتماعی و همچنین حمایت از تولید ملی عمل کرده باشد. همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در کمک‌رسانی به مناطق محروم اهتمام ویژه  ای دارد تا با تامین امکانات حداقلی برای روستای گردشگری«درک» در استان سیستان و بلوچستان به رونق این منطقه کمک کرده باشد. این اقدام قرار است اینکه باشد که هزینه‌های مربوط به کالاهای تبلیغاتی مذکور برآورد شود، بخشی از آن برای تهیه تجهیزات روستای درک هزینه شود رود.

بنابراین همراه اول در راستای مسئولیت اجتماعی، حمایت از تولید ملی و کمک به نیازمندان را در دستور کار قرار داده است که تامین هدایای تبلیغاتی نوروز 98 از تولیدات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد نخستین قدم است و این پویش ادامه خواهد داشت. از طرف دیگر با مشارکت در کمپین حمایت از «درک» که با فراخوان وزیر ارتباطات آغاز شده، مشارکت خواهد کرد، تا ضمن انتقال پیام نوع دوستی، از تولید ملی نیز حمایت کرده باشد.

همچنین سال گذشته همراه اول در کمپین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای مسئولیت اجتماعی مشارکت کرده بود و تمام هزینه اقلام تبلیغاتی نوروزی خود را صرف کمک به مردم زلزله زده استان کرمانشاه کرده است و امسال نیز با تامین کالاهای تبلیغاتی از خانواده های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در این مسیر گام برداشته که حمایت از اقشار کم درآمد و تولید ملی در یک پویش ملی مورد توجه سازمان ها و مردم قرار گیرد. چرا که تامین کالای تبلیغاتی از سوی شرکت ها و نهادهای مختلفی انجام می شود، الگو برداری از کمپین اپراتور همراه اول می تواند نه کمکی به قشر درآمد جامعه باشد و حمایت تولید ملی را نیز نهادینه شود تا در سال های بعد نیز این پویش ادامه داشته باشد و تولیدات ملی به ویژه کالاهای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بیشتر خریداری شوند.

پیش از این همراه اول در طرح های دیگری با سازمان بهزیستی و کمیته امداد همکاری کرده بود و این طرح در مسیر حمایت از اقشار کم درآمد انجام شده و این موضوع در شرایط کنونی کشور نیز که در معرض تحریم ها قرار گرفته ایم و اقتصاد خانوار تحت تاثیر قرار گرفته است، می تواند سیاست حمایتی بسیار تحسین برانگیزی باشد.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه