English

تصویب خرید ۱۲۳ میلیارد تومان شناور مسافربری و گردشگری برای بنادر جنوبی

مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از تصویب ۱۵ پروژه سرمایه گذاری به ارزش ۱۲۳ میلیارد تومان برای خرید شناورهای گردشگری و مسافربری جهت بکارگیری در آبهای جنوبی کشور خبر داد.

تصویب خرید ۱۲۳ میلیارد تومان شناور مسافربری و گردشگری برای بنادر جنوبی

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالکریم رزازان با اشاره به افزایش تعداد شرکت های کشتی سازی شناورهای مسافربری در جنوب کشور اظهار کرد: طبقه بندی صنعت در راستای سوددهی شرکت های کشتی سازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در صورتی که شرکت های زیادی اقدام به ساخت شناورهای مسافربری کنند، تقاضا برای استفاده به همان نسبت کاهش می یابد و سازندگان شناورها از سودی اقتصادی مناسب در این راه بهره مند نمی شوند بنابراین لازم است برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی از رشد قارچی شرکتهای کشتی‌سازی مسافربری در جنوب جلوگیری به عمل آید.

وی با اشاره به اینکه گردشگری دریایی در آبهای جنوبی کشور روند روبه رشدی را در مقایسه با سالهای گذشته داشته است، تصریح کرد: در صورتیکه حمایتهای مالی سازمان بنادر و دریانوردی کشور انجام نمی‌شد، توسعه گردشگری دریایی در کیش، قشم و آبادان هرگز رخ نمی داد. وی یادآور شد: ۱۵ پروژه سرمایه گذاری برای خرید شناورهای گردشگری و مسافربری جهت بکارگیری در آبهای جنوبی کشور در سازمان بنادر تصویب شده که این پروژه ها هم اکنون برای اخذ تسهیلات بانکی به بانک های عامل معرفی شده اند. مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مانا گفت: ارزش سرمایه گذاری این پروژه ها را مبلغ ۱۲۳ میلیارد تومان است که مجموع شناورها دارای ظرفیت هزار و ۹۷۶ صندلی هستند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه