English

عذرخواهی گمرک از مردم بابت ماجرای نماینده سراوان

گمرک ایران طی اطلاعیه ای درباره مشاجره لفظی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی و یکی از کارکنان گمرک و انتشار فیلمی کوتاه از این اتفاق در فضای مجازی عذخواهی کرد.

عذرخواهی گمرک از مردم بابت ماجرای نماینده سراوان

به گزارش خبرگزاری موج، گمرک ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: "ضمن عذرخواهی از مردم شریف و بزرگوار ایران به ویژه مردم شریف و نجیب سراوان به دلیل آسیبی که به موازین اخلاقی و انسانی وارد شده، مصمم است ضمن جلوگیری از وقوع اتفاقات مشابه، موضوع را در مجموعه‌های نظارتی گمرک پیگیری و بررسی و نتایج را به اطلاع مردم شریف ایران برساند".

در چند روز گذشته فیلمی ۶۰ ثانیه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که در آن محمد باسط درازهی نماینده سراوان در حال مشاجره با یک کارمند گمرک است که در نهایت با دخالت یک فرد دیگر نماینده سراوان از ساختمان بیرون می‌رود. انتشار این کلیپ در فضای مجازی باعث شکل گرفتن مباحثی پیرامون برخورد این نماینده مجلس با کارمند گمرک و از طرف دیگر برخورد یک فرد ناشناس با این نماینده مجلس شده است.

در همین باره قاسم میرزایی نیکو، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور نیز از تشکیل تیمی برای کالبد شکافی کلیپ منتشر شده از درگیری لفظی یکی از نمایندگان مجلس با یکی از کارمندان گمرک و بررسی علل وقوع چنین حوادثی خبر داده است.

همچنین بعد از حواشی که پیرامون درگیری لفظی یکی از نمایندگان مجلس و کارمند گمرک ایجاد شد و حتی کار به درخواست استیضاح وزیر امور اقتصاد و دارایی رسید، فرهاد دژپسند دستور بررسی ویژه در ارتباط با موضوع فیلم منتشر شده را صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه