English

نایب رییس فراکسیون کارگری مجلس در گفتگو با خبرگزاری موج

انتصابات اخیر وزارت کار نقطه منفی در کارنامه شریعتمداری است/ سوال مجلس از وزیر کار در مورد انتصابات

نادر قاضی پور گفت: وزیر حق انتخاب دارد ولی ما نمایندگان هم به عنوان چشم و گوش ملت در مجلس باید بر عملکرد وزرا نظارت داشته باشیم. این انتصابات باید در راستای منافع مردم باشد و اگر اینگونه نباشد حتما برخورد می کنیم.ت:

انتصابات اخیر وزارت کار نقطه منفی در کارنامه شریعتمداری است/ سوال مجلس از وزیر کار در مورد انتصابات

رسانه ها روز گذشته خبر از انتصاب وحید قبادی دانا با فشار برخی گروه ها به ریاست سازمان بهزیستی دادند. وضعیت این روزهای سازمان تامین اجتماعی، انتصاب معاون تعاون فاقد رزومه و مطرح شدن یک گزینه رسانه ای و فاقد تخصص به ریاست صندوق بازنشستگی نگرانی نمایندگان را در مورد آینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پی داشته است.

نادر قاضی پور نایب رییس فراکسیون کارگری مجلس در این مورد به خبرگزاری موج گفت: وزیر حق انتخاب دارد ولی ما نمایندگان هم به عنوان چشم و گوش ملت در مجلس باید بر عملکرد وزرا نظارت داشته باشیم. این انتصابات باید در راستای منافع مردم باشد و اگر اینگونه نباشد حتما برخورد می کنیم. آقای شریعتمداری دوست من است ولی ما با هیچکس عقد اخوت نبستیم و در مورد مسائل کارگری شوخی نداریم.

نماینده مردم ارومیه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خط قرمز ما مستمری بگیران تامین اجتماعی و افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی است که محروم ترین قشر جامعه اند، به همین دلیل من از آقای شریعتمداری سوال مطرح کردم و هفته آینده به صحن مجلس می رود.

وی افزود: انتصابات اخیر شریعتمداری و رحمانی وزیر صمت و عدم استفاده آنها از نیروهای توانمند درون خود وزارتخانه قطعاً نقطه منفی در کارنامه آنهاست. تامین اجتماعی و بهزیستی باشگاه سیاسی نیستند که از این دو دستگاه بهره برداری سیاسی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه