English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

عذرخواهی رییس سازمان راهداری از راننده ها

در مراسم گرامیداشت حمل و نقل راننده ها و راهداری رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده از راننده ها بابت کاستی ها عذرخواهی کرد. در این برنامه بخش خصوصی نسبت به بی توجهی مجلس و دولت به مشکلات آن ها انتقاد داشتند.

عذرخواهی رییس سازمان راهداری از راننده ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، حسن نیا رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ابتدای این برنامه با اشاره به اینکه 6 هزار راننده در کشور داریم گفت: 2500 میلیون نفر در خانواده های این صنف حضور دارند که در سال گذشته با مشکلاتی روبرو بودند، از این رو از راننده ها بابت این کاستی عذرخواهی می کنم.

رییس کانون انجمن صنفی ناوگان حمل  و نقل مسافری در مراسم گرامیداشت حمل و نقل، راننده ها و راهداری با اشاره به اینکه عملکرد برخی مسئولان خواسته یا ناخواسته مشکلاتی را در کشور ایجاد کرده است، گفت: بی توجهی برخی مسئولان به اجرای باعث بروز مشکلاتی شده است و بین وزارتخانه ها هماهنگی وجود ندارد.

احمدی زاده با بیان اینکه هر مسئولی در هر شهر یک تفسیر از قوانین دارد، افزود: برخی از بخشنامه ها مغایر با قانون است و شاید آن بخشنامه برای آن استان مشکلی ایجاد نکند، اما برای آنها که از استان خوزستان تا اینجا باید از چندین استان عبور کنند این بخشنامه ها مشکل ساز است.

او با انتقاد از بی توجهی مجلس و دولت به خواسته های بخش خصوصی حمل و نقل، تصریح کرد: در حال حاضر قطعات بی کیفیت خودرو از چین وارد می شود و با قیمت بالا به راننده ها داده می شود و قیمت اتوبوس نیز دو برابر شده و حتی وعده رییس جمهور درباره تخفیف 50 درصدی برای جایگزینی خودروهای فرسوده محقق نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه