English

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛

یک میلیون و ۳۲۸ هزار و ۷۰۲ کانتینر در بندر رجائی تخلیه و بارگیری شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت:حجمی بالغ بر ۱۶۵ هزار و ۳۴۱ کانتینر طی هشت ماهه امسال از طریق اصلی ترین بندر کانیتنری ایران به سایر بنادر منطقه ترانشیپ شده است.وازجابجایی بالغ بر ۲۴۹ هزار و ۱۴۹کانتینر حامل کالاهای صادراتی و ۲۷۹ هزار و ۶۵۲ کانتینر وارداتی طی هشت ماه گذشته خبر داد.

یک میلیون و ۳۲۸ هزار و ۷۰۲ کانتینر در بندر رجائی تخلیه و بارگیری شد

به گزارش خبرگزاری موج اله مراد عفیفی پور با ارایه تازه ترین آمار و ارقام از عملکرد کانتینری بندر شهید رجایی طی هشت ماهه سال ۹۷، اظهار داشت: در این دوره زمانی، در مجموع یک میلیون و ۳۲۸ هزار و ۷۰۲ TEU کانتینر(هر تی ای یو معادل یک کانتینر بیست فوت) در این بندر تخلیه و بارگیری شد.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع ۹۸۱ هزار و ۵۴۶ TEU کانتینر پر تخلیه و بارگیری شده، ۲۴۲ هزار و ۹۳۹ TEU مربوط به محموله های ترانزیتی بوده است .

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، حجمی بالغ بر ۱۶۵ هزار و ۳۴۱ TEU کانتینر طی هشت ماهه امسال از طریق اصلی ترین بندر کانیتنری ایران به سایر بنادر منطقه ترانشیپ شده است.

وی از جابجایی بالغ بر ۲۴۹ هزار و ۱۴۹ TEU کانتینر حامل کالاهای صادراتی و ۲۷۹ هزار و ۶۵۲ TEU کانتینر وارداتی طی هشت ماه گذشته خبر داد.

وی در پایان  یادآور شد : بندر شهید رجایی با بهره مندی از پیشرفته ترین پایانه های کانتینری و برخورداری از تجهیزات روز دنیا، به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران محسوب می شود که تخلیه و بارگیری بیش از ۸۰ درصد کالاهای کانتینری درسطح بنادر کشور را پشتیبانی می کند

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی