English

قیمت فروش ارز مسافرتی در ۲۳ آبان ۹۷ اعلام شد

قیمت فروش ارز مسافرتی امروز چهارشنبه 23 آبان 97 اعلام شد.

قیمت فروش ارز مسافرتی در 23 آبان 97 اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، قیمت فروش ارز مسافرتیتا ساعت ۱۴ امروز (۲۳ آبان) اعلام شد که براین اساس نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانک‌ها تا ۱۲ هزار و ۵۱۰ تومان بوده است.

از سوی دیگر، نرخ خرید یورو در شعب ارزی بانک‌ها نیز نسبت به روزهای گذشته با کاهش همراه بوده و بانک‌ها امروز هر یورو را تا ۱۳ هزار و ۹۸۲ تومان و سه ریال خریداری می‌کنند.

این در حالی است در هفته گذشته نرخ خرید دلار در بانک‌ها بین ۱۲ هزار و ۲۰۰ تا ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان و یورو بین ۱۳ هزار و ۵۰۰ تا ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان بوده است.

این شعب همچنین در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران، تا ۵۰۰ یورو برای سفر به کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف هزار یورو به سایر کشورها ارائه می‌کنند که قیمت این ارز نیز در شعب ارزی بانک‌ها با احتساب کارمزد ۱۴ هزار و ۴۴۰ تومان است.

روز گذشته قیمت یورو مسافرتی در بانک‌ها با احتساب کارمزد حدود ۱۴ هزار و ۶۰۰ تومان بوده است که نشان می‌دهد این نرخ امروز کاهش یافته است.

نرخ خرید ارز در بانک‌ها، از زمان اعلام تاکنون عموما رو به افزایش بوده است؛ به طوریکه نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانک‌ ها در ابتدا از ۹۵۰۰ تومان آغاز شد و اکنون به بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه